SKODA viser nyt bildesign på Geneva Motor Show 2014

SKODA viser nyt bildesign på Geneva Motor Show 2014

Når den internationale biludstilling i Genéve åbner tirsdag i næste uge, sker det med en stor nyhed. Her afslører SKODA nemlig konceptbilen VisionC, som viser, hvordan næste generation af SKODAs bildesign kan komme til at se ud.

VisionC er en elegant femdørs coupe, der udstråler, at SKODAs designsprog fremover bliver endnu mere dynamisk, ekspressivt og emotionelt. Samtidig viser konceptbilen også mulighederne for nye, innovative typer af karrosserier i SKODA-regi.

SKODA lægger til stadighed mere vægt på, at mærkets modeller ikke alene skal være rummelige og praktiske, de skal også se godt ud. Videreudviklingen af SKODAs nye designsprog er en naturlig evolution af det flotte bildesign, som mange danskere dagligt glæder sig over på Rapid Spaceback, Superb og ikke mindst den nye Octavia. Sidstnævnte er som bekendt Årets Bil 2014 og Årets firmabil 2014 og er p.t. blandt de bedst sælgende biler i Danmark.

ŠKODA har over 100 års tradition for bilproduktion og har oplevet en fantastisk vækst de seneste år.