Skyscanner klar med Android version af populær rejse-app

Den 21. juli lancerer Skyscanner en Android flysøgnings-app. Lanceringen sker i samme uge, hvor tilsvarende iPhone app har rundet 2 millioner downloads.

Tirsdag den 19. juli rundede Skyscanners succesfulde iPhone applikation ‘All flights, everywhere’ 2 millioner downloads. Den gratis, anmelderroste app, som blev lanceret tidligere i år, havde over 100.000 downloads inden for den første uge. Skyscanner håber nu på at gentage succesen med lanceringen af en Android version torsdag d. 21. juli.

Med den nye Android app kan smart phone brugere anvende Skyscanner på farten og finde de bedste og billigste flyforbindelser på deres mobiltelefon. App’en, som kan vises i over 50 forskellige valuta og på 23 forskellige sprog, sammenligner priser på over 600 flyselskaber og tusindvis af flyruter på få sekunder.

Barry Smith, direktør for Skyscanner Mobil, udtaler: “Vi har været yderst tilfredse med den verdensomspændende succes, som begge versioner af iPhone applikationen har haft. Nu forventer vi en stor efterspørgsel fra Android brugere, som ønsker den samme brugervenlighed og funktionalitet til deres mobiltelefoner.”

Fra torsdag d. 21. juli kan den nye Skyscanner Android app ‘All flights, everywhere’ downloades på: http://market.android.com/details?id=net.skyscanner.android.main

• app
  • android

Om Skyscanner.dk

Skyscanner er en rejsesøgemaskine, der sammenligner priser på flyrejser hos mere end 600 flyselskaber samt priser på billeje, hotel, rejsetilbud og ferier.

Lise Duus Sønderholm

lds@rostrapr.com