Pressemeddelelse -

Slopetrotter Skitours byder gæster velkommen på yderligere to franske destinationer - Les 2 Alpes og Alpe d’Huez

Til den kommende vintersæson tilføjer Slopetrotter Skitours to nye, franske destinationer til rejseprogrammet. Les 2 Alpes og Alpe d'Huez forstærker udbuddet af rejser til de franske Alper, og virksomheden ser stort potentiale i de både højtbeliggende og solbeskinnede skiområder. Med i alt 24 destinationer, hvoraf syv er franske, er Slopetrotter Skitours nu større end nogensinde i Frankrig.

En ny sæson betyder nye muligheder, og for at styrke sin position på markedet øger Slopetrotter Skitours sit udbud af rejser til Frankrig med to nye destinationer. Både Les 2 Alpes og Alpe d'Huez ligger i over 1.600 meters højde, hvilket giver de bedste forudsætninger for godt skiløb og snesikre skirejser. At destinationerne derudover er kendte for at være nogle af de områder i Alperne med flest solskinstimer gør dem helt perfekte for dem, der vil have højt skiløb i solskinsvejr. Skiområderne er store og har pister af varierende sværhedsgrad, og de passer derfor både til nybegyndere og til mere øvede skiløbere. Slopetrotter Skitours mener derfor, at destinationerne kan matche en bred målgruppe med varierende skierfaring.

-Det bliver rigtig spændende at kunne byde vores gæster velkommen til Les 2 Alpes og Alpe d'Huez, da vi længe har har en stigende efterspørgsel på destinationer i Frankrig. Det går også godt i spænd med virksomhedens vision om konstant vækst og om hele tiden at kunne tilbyde vores gæster noget nyt, siger Michael Rossen, direktør for Slopetrotter Skitours.

I forbindelse med de to nye destinationer har Slopetrotter Skitours også tilføjet nye flyruter, så man nu kan flyve fra både København og Stockholm til Grenoble, hvorfra der kun er 1,5 times transfer til både Les 2 Alpes og Alpe d'Huez. Tidligere skulle man flyve til Geneve, hvorfra transfertiden til Slopetrotter Skitours' franske destinationer er omkring tre timer.

For mere information:

Michael Rossen, direktør
E-post: michael@slopetrotter.dk

Billeder og film i Slopetrotter Skitours' presserum er tilgængelige til publicering sammen med information om Slopetrotter Skitours og/eller Slopetrotter Skitours' destinationer og produkter.

• Turisme

• familie
  • alperne
  • frankrig
  • skirejser

Slopetrotter Skitours er et skandinavisk skirejsebureau, der tilbyder skirejser til 24 destinationer i Alperne. Når du rejser på skiferie med Slopetrotter Skitours, kan du forvente kvalitet, tryghed og professionel service. Vores mission er at tilbyde skirejser til markedets bedste priser samt at give vores gæster en personlig service af højeste kvalitet både inden, under og efter skirejsen!

Slopetrotter Skitours tilbyder rejser til Alperne i Italien, Østrig og Frankrig, hvor du på hver destination bliver budt velkommen af vores højt kvalificerede skiguider. Du finder blandt andet rejser til Canazei, Livigno, Wagrain, Bad Gastein, Saalbach, Val Thorens og Avoriaz.

Velkommen til de solrige bjergtoppe i Alperne!

Pressekontakt Marketing Manager +45 7734 4968