Hårde pakker til jul fra Sony

Julen er lige rundt om hjørnet, og jagten på den perfekte julegave er startet. Her er Sonys forslag til julegaver, der vil begejstre dine nærmeste.

WH-H910N hovedtelefoner

Fejr julen med farverige hovedtelefoner

Leder du efter et par klassiske over-ear hovedtelefoner? Så er disse lige noget for dig. WH-H910N har et let, elegant og slankt design. Hovedtelefonerne former sig efter hovedet og sidder helt tæt, hvilket både forbedrer stabilitet og komfort.

WH-H910N hovedtelefoner fjerner effektivt støjen omkring dig, så din opmærksomhed kun er på musikken. Den indbyggede Adaptive Sound Control ændrer automatisk hovedtelefonernes lydindstillingerne afhængigt af dine omgivelser. På den måde får du den mest optimale lyd, uanset hvor du befinder dig - det har aldrig været lettere at give dig hen til musikken.

Hovedtelefonerne har en batterilevetid på op til 35 timer og Quick Charge-funktion, som giver dig 2,5 timers batterilevetid med en opladning på blot 10 minutter.

Vejledende udsalgspriser: 2.400 DKK

WF-1000XM3 støjreducerende hovedtelefoner

Til en støjfri og trådløs jul

Med de trådløse og støjreducerende WF-1000XM3 hovedtelefoner kan du nyde fantastisk lyd i høj kvalitet og gøre det kedelige pendlerliv til en sjov og afslappende flugt fra larmen omkring dig.

Hovedtelefonerne styres nemt via Headphones Connect-appen eller direkte på hovedtelefonerne. Med touch-sensorerne på hovedtelefonerne kan du nemt afspille, sætte på pause, springe sange over eller aktivere din taleassistent med enkle tryk

Den lange batterilevetid og Quick Charge-funktion vil revolutionere din daglige transport til og fra arbejde. Du kan nemlig lytte op til 24 timer med støjreducering slået til takket være det medfølgende etui, der også fungerer som oplader. Med kun 10 minutters opladning giver Quick Charge-funktionen dig op til 90 minutters batterilevetid.

Vejledende udsalgspriser: 2.000 DKK

Xperia 5 smartphone

Ingen anelse om hvad du skal give i julegave? Dette er gaven til dem, der har det hele.

Xperia 5 har en 21:9 CinemaWide-display, som giver mere skærmplads og er ideel til multitasking, da den kan vise to apps samtidig - én i toppen og én i bunden. Den 6.1” slanke skærm er genial, hvis du er vild med film eller spil, idet den giver dig en perfekt seeroplevelse. Skærmens specielle design betyder også, at mere tekst vises på skærmen, og du behøves derfor ikke scrolle særlig meget, når du læser på telefonen.

På trods af en skærmstørrelse på 6.1”, er telefonen slank, kompakt og let at holde takket være 21:9 skærm-proportionerne.

Xperia 5 har også et tredobbelt objektiv-kamera med den banebrydende Eye AF-teknologi fra Sonys Alpha kameraer, der gør det nemt at tage fantastiske billeder af din familie og venner til jul og nytår.

Vejledende udsalgspriser: 5.999 DKK

AG8 BRAVIA OLED 4K HDR og XG85 LED 4K Ultra HD-tv

Det er tid til julefilm – og det kræver den perfekte skærm

AG8-serien BRAVIA OLED 4K HDR-tv giver dyb sort, rige farver og en bred betragtningsvinkel, som garanterer en tilfredsstillende visuel oplevelse. Tv’et kommer i både 65”og 55”. Du kan opleve underholdning i ægte 4K-billedkvalitet kombineret med dybe sorte farver i Sonys seneste OLED-skærm, som også har fantastisk lyd fra Sonys Acoustic Surface Audio™, der kommer direkte bagfra skærmen.

Vejlende udsalgspriser:

55-tommer: 19.000 DKK

65-tommer: 27.000 DKK

XG85 4K Ultra HD HDR Smart-Tv har et stilfuldt og minimalistisk design, der fokuserer på det vigtigste: Billedet. Oplev den fulde spænding i film og serier på dette 4K HDR-tv med fantastisk lyd fra Sonys Acoustic Multi-Audio™. Tv’et kan fås i både 55" og 65" modeller.

Vejlende udsalgspriser:

55-tommer: 11.000 DKK

65-tommer: 15.000 DKK

Alpha 6100-kamera med hurtig AF

Fang hvert familieøjeblik gennem hele juleferien

Ønsker du at opgradere dit foto-grej til et kamera med udskifteligt objektiv? α6100 er målrettet brugere, der ønsker at tage billeder og optage videoer i høj kvalitet i forskellige situationer. Uanset om du ønsker at tage stillbilleder, video eller begge dele, er dette et kamera for dig.

Med sin forbløffende AF-hastighed, ydeevne og vedvarende motiv-sporing, står α6100 for alle detaljerne i fotografiet, så du blot behøver at koncentrere dig om de kreative aspekter. Kameraet fanger bevægelser på et splitsekund, tager smukke billeder selv fra besværlige lokationer og optager stillbilleder og 4K-video i høj opløsning.

Vejledende udsalgspriser:

7.000 DKK

PS-LX310BT Pladeafspiller med BLUETOOTH®-forbindelse

Blød vinyllyd holder dig varm hele vinteren

Støv din gamle vinyler af og opdag en tidløs oplevelse. Denne pladespiller er designet i minimalistisk stil, og er super brugervenlig med en simpel auto-indstilling. Ved at oprette forbindelse via Bluetooth®, kan du lytte til dine yndlingsnumre på dine trådløse højttalere eller hovedtelefoner.

LX310BT-pladespilleren kommer i et elegant førsteklassesdesign med omhyggeligt udførte teksturer og høj byggekvalitet. Knapperne, herunder BLUETOOTH®-knappen, sikrer en intuitiv betjening, så du let kan starte, stoppe og parre din enhed.

Vejledende udsalgspris:

2.000 DKK