Sony lancerer ny Fireworks-kampagne i imponerende 4K-kvalitet

Sony har for første gang nogensinde anvendt droner til at filme fyrværkeri, og de fantastiske eksplosioner i tusindvis af farver kan derfor ses helt tæt på.

Sony lancerer i dag en ny kampagne med fokus på de helt små detaljer. Denne nye kampagne viser den imponerende høje billedkvalitet på BRAVIA 4K Ultra HD-tv fra Sony, hvor designikonet X90C BRAVIA™ 4K Ultra HD-tv er i centrum. For at gøre detaljeringsgraden så høj som muligt, er det hele filmet fra droner med Sony CineAlta F55 4K-videokameraer. Resultatet er videoer af fyrværkeri, som du aldrig før har set det.

Soundtracket til kampagnen leveres af den norske DJ og Sony Music-kunstner Kygo ft. Conrad Sewell, der sammen disker op med et remix af Firestone. Kygo fortæller her om sit bidrag: “Jeg er beæret over, at Sony har valgt Firestone til denne smukke BRAVIA-kampagne. Jeg har nydt at arbejde med både dem og musikerne i forbindelse med genindspilningen af singlen, og det har resulteret i en ny lyd, som passer perfekt til den visuelle del.”

kygoconrad

Den californiske instruktør Ben Tricklebank står bag kampagnen sammen med produktionsselskabet Soup og reklamebureauet DDB Germany. Ben Tricklebank siger om videoen: “Idéen var at fange et imponerende men samtidig genkendeligt billede – fyrværkeri – og vise det på en helt ny og fascinerende måde… De innovative og anderledes optagelser med droner gjorde det muligt for os at give modtageren nye vinkler på fyrværkeri.”

Se denne video med behind-the-scenes-optagelser fra kampagnen.

Mikio Nakazawa, Head of Pan European Brand Activation, Sony Europe, tilføjer: “Sony har en lang tradition for ikoniske kampagner, og denne falder ikke uden for. Vores ønske var at skabe noget, hvor seeren virkelig kan fornemme detaljerne ved 4K og samtidig være en del af videoen.”

Her er en anden fascinerende video om Sony 4K Ultra HD X1-processor -'Chasing beauty'

Takket være den kraftfulde X1-processor fra Sony får du altid den bedste billedkvalitet – lige meget hvad du ser – og Android TV sikrer nem og hurtig styring af tv’et. Det smukke X90C BRAVIA™ 4K Ultra HD-tv skiller sig ud i dit hjem med en tykkelse på kun 4,9 mm.

Se www.sony.dk for mere information om det fulde line-up af 4K Ultra HD-tv fra Sony.

• Elektronik

• fireworks
  • 4k
  • tv

Sony udvikler og leverer produkter inden for lyd, video, kommunikation og informationsteknologi til forbrugere og professionelle. Med en unik global position er Sony en førende pioner indenfor elektronik- og underholdningsindustrien med særlig fokus på musik, foto og spil. Sony leverede i regnskabsåret 2014 et resultat på godt 68 milliarder dollars. Læs mere om Sony på sony.net og om Sony Danmark på sony.dk.