Sonys flagskib AG9-serien BRAVIA OLED 4K HDR-tv ankommer til butikkerne

AG9 BRAVIA OLED 4K HDR-tv’et er en del af Sonys top-of-the-line MASTER Series og repræsenterer den ypperste billedkvalitet, som er tilgængelig for forbrugerne. Det viser billeder, som er tro mod skabernes intentioner. Forhandlere i flere europæiske lande er nu begyndt at tage imod forudbestillinger på tv’erne, med en forventet leveringstid i maj (65’’ og 55’’ modeller) og juni måned (77’’ modellen).

Vejl. udsalgspriser

• 55AG9: 24.000,00 kr
  • 65AG9: 33.000,00 kr
  • 77AG9: 65.000,00 kr

Tekniske specifikationer:

• Billedprocessoren X1™ Ultimate, giver den ultimative 4K HD-oplevelse med objektbaseret Super Resolution, objektbaseret HDR-remaster, Super Bit Mapping™ 4K HDR og dobbelt databasebehandling.
  • Pixel Contrast Booster; 8 millioner individuelle selvoplysende pixels samt Sonys originale panelkontrol til OLED, som giver en hidtil uset dyb sort, autentiske farver og en bredere betragtningsvinkel.
  • Acoustic Surface Audio giver multidimensionel lyd, der lader dig fordybe dig i en helt ny underholdningsoplevelse ved hjælp af to aktuarer og to kraftfulde subwoofers.
  • Tv-centerhøjttalertilstand.
  • Slankt design til vægmontering
  • Netflix Calibrated Mode tilstand sikrer billedkvalitet, der er i overensstemmelse med filmskaberens vision.
  • Dolby Vision™ gør scenerne levende og giver en autentisk billedoplevelse, mens Dolby Atmos™ fylder rummet med medrivende surroundlyd.
  • Android TV med håndfri betjening via Google Assistant.
  • Smart fjernbetjening; forbind enheder via HDMI og kontrollér dem alle fra én og samme fjernbetjening

About Sony Corporation:

Sony Corporation is a leading manufacturer of audio, video, imaging, game, communications, key device and information technology products for the consumer and professional markets. With its music, pictures, interactive entertainment and online businesses, Sony is uniquely positioned to be the leading electronics and entertainment company in the world. Sony recorded consolidated annual sales of approximately $77 billion for the fiscal year ended March 31, 2018. Sony Global Web Site: http://www.sony.net/

• tv