Ekstra garanti på årets plæneklipper

Ekstra garanti på årets plæneklipper

STIHLs østrigske søsterselskab VIKING tilbyder i år 2 års ekstra garanti på alle deres grønne benzindrevne plæneklippere. Købes maskinen i år opnås dermed 4 års garanti på plæneklipperen.

Foråret er nu for alvor kommet! Efter en påske med snestorm er både solen og temperaturen begyndt at arte sig. For havefolket er det startskuddet til en ny sæson, og for græsset rundt om i haverne er det signalet til at vågne op fra sit vinterhi og begynde at vokse.

Med andre ord er det ved at være på tide at overveje om den gamle plæneklipper kan klare endnu en sæson, - eller måske udskiftes med en ny, velfungerende af slagsen. Overvejes det sidste, anbefales det at kigge nærmere på de grønne, benzindrevne plæneklippere fra østrigske VIKING.

Viking er søsterselskab til det mere velkendte varemærke STIHL, og i 2019 lakeres alle de grønne maskiner orange, når varemærket kommer helt ind under det tyske moderselskab.

Det fejres i hele 2018 ved at give ekstra 2 års garanti på benzindrevne plæneklippere til de private forbrugere.

Dvs ved køb af maskinen i 2018 får du som privatperson hele 4 års garanti på din Viking benzindrevne plæneklipper.

En Viking plæneklipper er ikke bare en plæneklipper

En benzindrevet plæneklipper hos Viking er ikke bare en plæneklipper. – Her er der rig mulighed for at vælge den perfekte mellem de i alt fem plæneklipperserier (2, 4, 5, 6 og R.):

Serierne fra 2-6 stiger i kapacitet og ydeevne, og har alle en klippehøjde på mellem 25-75 mm. Klippebredden varierer fra 41-55 cm. Udvalgte serier er optimeret for bedst stabilitet og manøvredygtighed, mens der i andre serier er klart fokus på udviklingen af en kompakt maskine. I alt er der mere end 10 forskellige modeller, der dækker de fleste behov.

Ønskes noget helt specielt giver det god mening at kigge på maskinerne fra R-serien, der dækker alt fra granulering over sideudkast til klipning af særlig højt græs.

Optimalt græsareal Op til 2.500 m2
Motor: Højtydende Briggs&Stratton / Kohler