SE Touren samler over 500.000 kr. ind til Red Barnet

Her til eftermiddag har SE overrakt en check på 523.179 kr. til Red Barnet. Pengene, som er samlet ind på årets SE Touren, går ubeskåret til Red Barnets oplevelsesklubber og sommerlejre for udsatte børn i Syd – og Sønderjylland.

Det var med julelys i øjnene for både SE og Red Barnet, da Mimi Stilling Jakobsen i dag fik overrakt en check fra SEs administrerende direktør Niels Duedahl. Indsamlingen under årets SE Touren er gået langt bedre end forventet, hvor de estimerede indsamlingsbeløb lå på 200.000 kr.

Niels Duedahl, administrerende direktør i SE udtaler:

”Det her overgår mine vildeste fantasier. Da vi startede SE Touren, var der ingen, der havde turdet håbe på, at vi kunne samle så mange penge sammen til Red Barnet. Jeg er taknemlig over alle dem, der har været med til at bakke op om Touren og det gode formål – vores sponsorer, private donationer og ikke mindst de deltagende cykelister og deres store entusiasme.”

Generalsekretær i Red Barnet, Mimi Stilling Jakobsen, siger:

”Da jeg fik checken i hånden, kunne jeg næsten ikke tro mine egne øjne. Vi er dybt beærede over, at SE Touren har gjort det muligt for Red Barnet at arbejde endnu mere for oplevelsesklubberne og sommerlejrene, og med beløbet kan vi gøre en kæmpe forskel for Syd- og Sønderjyllands børn og unge, som har brug for os.”

Yderligere kontaktinformationer

Christine Bendixen, event- og sponsorchef, SE, mobil 4029 6117

SE er et af landets største el-selskaber og udbydere af lynhurtigt fibernet. Vi er et moderne og åbent selskab - med kort vej til dig som kunde. Vi er et andelsselskab, så alle der bor i vores forsyningsområde, og har en el-måler fra os, er andelshavere – og dermed medejere af SE. At hovedparten af vores kunder er vores medejere, er et omdrejningspunkt for hele vores tankegang. I stedet for blot at tænke på overskud og profit, kan vi koncentrere os om at skabe en sund forretning til gavn for vores medejere og hele regionen.

Mette Husted

Pressekontakt Kommunikationskonsulent SE Next Step - Next Step Challenge, Next Step Citizen og Next Step City m.m. 40730418