Simply.com støtter 100 gode hjemmesideidéer

Danmarks største domæne- og webhoteludbyder, Simply.com, støtter op om danskernes hjemmesideprojekter og tilbyder gratis hjemmesidepakker til 100 gode idéer.

Har du en god idé til en hjemmeside eller virksomhed, som du aldrig har fået ført ud i livet? Så kan du nu få hjælp af Simply.com til at komme i mål med dit projekt.

Frem til 30. april 2020 tilbyder Simply.com en gratis hjemmesidepakke til 100 gode hjemmesideidéer. Hver hjemmesidepakke består af et .dk-domæne og et Basic Suite Webhotel.

For at tilmelde dig skal du udfylde en formular, hvor du fortæller lidt om dit projekt. Bliver din idé udvalgt af Simply.com som én af de 100, får du en gratis hjemmesidepakke i et år.

Du finder formularen her.

Hjælp til at komme helt i mål

Simply.com har siden 2004 hjulpet mange tusinde danskere med at komme online og i mål med deres hjemmesideprojekter.

Tom Sommer, CTO i Simply.com, forklarer, hvorfor de nu vælger at støtte 100 gode idéer med en gratis hjemmesidepakke:

”Som Danmarks største domæne- og webhoteludbyder har vi et ansvar for at hjælpe, hvor vi kan. Det gælder især i en tid, hvor mange danskere arbejder hjemmefra, og hvor flere nu har tid til at kigge på de onlineprojekter, de ikke når i hverdagen. Dem vil vi gerne hjælpe helt i mål, og derfor giver vi gratis hjemmesidepakker til 100 gode idéer.”

Kun fantasien sætter grænsen

Og hvad så er en god hjemmesideidé? Ifølge Tom Sommer er det kun fantasien, der sætter grænsen for, hvordan en hjemmeside kan se ud:

”Måske har du en butik, der endnu ikke er på internettet. Det kan også være, at du vil hjælpe dine forældre med at lave en hjemmeside, eller du selv vil lave en blog. Det er vitterligt kun fantasien, der afgør, hvad en god hjemmeside er. Vi har mere end 150.000 aktive løsninger i Simply.com, så vi har set det meste og gør det stadig. Alle idéer er mere end velkomne.”

Om Simply.com

Simply.com er Danmarks største domæne- og webhotelsudbyder med mere end 150.000 kunder. Virksomheden blev grundlagt i 2004 under navnet ”UnoEuro” ud fra filosofien om, at velfungerende hosting hverken behøver at være dyrt eller kompliceret. Simply.com er i dag en del af den europæiske tech-gigant team.blue og har kontorer i Skanderborg og København.

• Nye produkter, tjenester

• domæner
  • it-virksomhed
  • hosting
  • ehandel
  • webhoteller

• Hovedstaden

team.blue er en europæisk tech-gigant, som beskæftiger sig med hostingløsninger, f.eks. domæner, webshops, webhoteller, servere og meget mere. Virksomheden team.blue Denmark (tidl. Zitcom) står bag brands som UnoEuro, DanDomain, Curanet, ScanNet og SmartWeb.

Samlet set betjener team.blue 2 millioner kunder og beskæftiger 1.000 medarbejdere (heriblandt 190 medarbejdere i Danmark).

Lotte Bendstrup

Pressekontakt Managing Director