Gå til indhold
Morten Emborg, direktør for TEC, og Lars Mejlby, administrerende direktør for SIF Gruppen.

TEC og SIF Gruppen indgår partneraftale

SIF Gruppen er en stor virksomhed med mange ansatte, som rådgiver, projekterer, installerer, servicerer og vedligeholder alle typer anlæg inden for el, sikring, teknik og intelligente bygningsinstallationer. De har fokus på kvalitet samt udvikling og uddannelse for at stå endnu stærkere i fremtiden. Som et led i deres strategi om at være førende inden for kompetenceudvikling af ansatte er det hensigten at indgå i tætte partnerskaber med nøje udvalgte uddannelsespartnere.

TEC og SIF Gruppen har et fælles fokus på at højne kvaliteten af uddannelser og fremme kompetenceudviklingen og har derfor indgået en partneraftale. Hermed vil TEC kunne bidrage med viden og relevante kurser og på den måde være med til at sikre, at SIF Gruppens medarbejdere får adgang til kurser, der kan udvikle dem og gøre dem endnu dygtigere.

Ud over efteruddannelse og kompetenceudvikling vil partneraftalen også indebære et endnu tættere samarbejde på lærlingeområdet. Dialog mellem uddannelse og virksomhed giver større mulighed for at udvikle de unge og sikre en høj uddannelseskvalitet.

TEC er stolte over det tætte samarbejde og håber, at begge parter vil få stor glæde af det i fremtiden.

Tags

TEC er en erhvervsskole fordelt på syv adresser i Region Hovedstaden. Vi har mere end 30 erhvervsuddannelser, teknisk gymnasium, EUX, 10. klasse og efteruddannelse til faglærte og ufaglærte. Hvert år sikrer vi, at 20.000 mennesker får en uddannelse af høj kvalitet og fokus på erhvervsrettet dannelse og innovation. Vi har en holdning til uddannelse og blander os i samfundsdebatten.

Ingrid Kjær Nielsen

Pressekontakt Kommunikationskonsulent Kommunikation, markedsføring og presse +45 2545 3467