CBB Mobil rykker ind i POWER

CBB Mobil rykker ind i POWER

Mobilselskabet CBB Mobil udvider salgskanalerne med et nyt samarbejde med POWER, hvor CBB´s Små Priser flytter ind på hylderne i POWER´s 16 butikker.

Med et stærkt brandunivers og markedets højeste kundetilfredshed har CBB Mobil sikret sig en solid placering på det danske telemarked. CBB Mobil har hidtil udelukkende drevet salg fra deres online platforme, men med et nyt salgssamarbejde med elektronik- og hvidevarekæden POWER, bliver CBB´s produkter nu også tilgængelige i POWER´s 16 butikker.

- CBB er inde i en rivende udvikling, og vi oplever en rigtig stor efterspørgsel på vores koncept med små priser, du kan stole på. Vores onlineunivers er en stor succes, men vi vil gerne nå ud til endnu flere kunder. Det kan vi hos POWER, da samarbejdet giver os mulighed for at nå ud til de mange kunder, der foretrækker at købe mobiltelefoner og abonnementer i en fysisk butik,” siger Christian Hoffmann, direktør hos CBB Mobil.

POWER har siden sin etablering i Danmark haft en eksplosiv vækst og har ved udgangen af året åbnet fire nye butikker i 2019. Samarbejdet med CBB Mobil giver kunderne et større udvalg og valgfrihed, når de køber en mobil med abonnement i Power.

- Vi skal tilbyde vores kunder et bredt udvalg af relevante produkter – uanset om det er en vaskemaskine, tv eller mobilabonnement. Med CBB på hylderne får vores kunder endnu flere muligheder for at vælge et rigtig godt abonnement til små priser, siger Jesper Boysen, adm. direktør hos POWER.

I første omgang vil det være CBB´s mobilabonnementer, der kan købes i POWER. På sigt vil der blive tilføjet flere produkter fra mobilselskabets sortiment.

CBB mobilabonnementer i POWER
Abonnement: 6 timer, 6 GB
Pris per måned: 79 kr.
Abonnement: 10 timer, 30 GB
Pris per måned: 99 kr.
Abonnement: Fri tale, 40 GB + 6 GB EU-data (43 lande)
Pris per måned: 119 kr.
Abonnement: 10 timer, 50 GB + 6 GB EU-data (43 lande)
Pris per måned: 119 kr.
Abonnement: Fri tale, 50 GB + 8 GB EU-data (43 lande) inkl. Musiktjenesten TIDAL
Pris per måned: 159 kr.

Om CBB
CBB Mobil er en af de førende online virksomheder indenfor telebranchen. CBB er drevet af en passion om at levere gode kundeoplevelser og mobiltelefoni til Små Priser på et netværk i verdensklasse. Produkterne er simple og transparente – ingen skjulte gebyrer eller ubehagelige overraskelser. CBB Mobil har været del af Telenor Danmark siden 2004.

Om POWER
POWER er et dansk koncept, der forhandler elektronik- og hvidevarer til pris- og kvalitetsbevidste danskere. Indtil videre har POWER åbnet 16 butikker og skabt over 700 arbejdspladser rundt i Danmark.