​Telenor åbner ny konceptbutik i Ballerup

​Telenor åbner ny konceptbutik i Ballerup

Den 26. november åbner Telenor en ny box-butik på torvet i Ballerup Centret.

Box-konceptet er et nyt butiksformat på få kvadratmeter, hvor kunderne finder et bredt sortiment af både mobiltelefoner og tilbehør. Det komprimerede set-up gør, at Telenor kan placere de nye box-butikker netop dér, hvor kunderne er.

Fleksibilitet og valgfrihed Den centrale og strategiske placering gør det muligt at tilpasse den fysiske butik endnu bedre til de aktuelle kundebehov. Og det er også idéen bag åbningen i Ballerup.

- Kundetrafikken bevæger sig i højere grad over mod storcentre og online, og derfor justerer vi også løbende vores butikskoncepter, siger Christian Drejer, der er ansvarlig for Telenors salgskanaler.

Fysiske butikker stadig relevante
Samtidig er grænserne mellem onlinekøb og fysiske butikker i dag mindre tydelige. Tendensen har i længere tid gået i retning af, at størstedelen af Telenors kunder starter jagten på en ny telefon i mobil- og internetoperatørens webbutik.

- Men vi kan også se, at mange stadig gerne vil ind en fysisk butik for at prøve telefonen og få rådgivning af vores medarbejdere. Derfor giver det god mening at skabe sammenhæng mellem vores fysiske butikker og webshop og placere os dér, hvor vores kunder alligevel færdes tit, siger Christian Drejer.

Flere box-butikker på vej
Den nye box-butik i Ballerup er den anden i rækken, som Telenor åbner. Butikken vil få seks ansatte.

Den første åbnede i Roskilde i juli, og erfaringerne herfra har været så gode, at der er endnu flere på vej. I 2021 forventer Telenor at åbne yderligere en håndfuld af de nye butiksformater rundt om i landet.

Regions

Telenor er Danmarks næststørste teleselskab og en del af Telenor-koncernen, som opererer i hele Norden og i Asien, og på verdensplan hjælper vi 186 millioner kunder med at kommunikere. I Danmark er vi ca. 1.200 medarbejdere, har 39 butikker fordelt over hele Danmark og gør hver dag vores yderste for at gøre det nemt for vores kunder at kommunikere og sikre deres forbindelse på både mobil og internet. I Danmark er CBB Mobil også en del af Telenor-familien. Du kan læse mere om os på www.telenor.dk.