Følg Apples keynote live

Apple holder keynote-event i San Francisco på onsdag den 9. september. I samarbejde med Ekstra Bladet giver Telia dig mulighed for at følge nyhederne fra Apple live.

Apple afholder traditionen tro keynote, hvor producenten har for vane at løfte sløret for en række nyheder. Eventen holdes i år i Bill Graham Civic Auditorium i San Francisco, Californien, hvor der er plads til 7.000 inviterede gæster. Hvis du ikke er en af de heldige inviterede, giver Telia dig nu mulighede for at følge med fra stuen eller på farten via din mobil.

”Vi har sammen med Ekstra Bladet lavet et setup, hvor vi sørger for en spændende og underholdende aften i Apples tegn. Vi har inviteret tech-blogger Christiane Vejlø og mobiljournalist, Steen Jørgensen en tur i Ekstra Bladets studie, hvor vi følger og kommenterer nyhederne fra Apples keynote. Vi ved, at mange er vilde med at følge med, og vi glæder os til at byde dem velkommen til vores live-stream,” siger Christoph Nørgaard, privatkundedirektør i Telia.

Følg keynoten på onsdag fra klokken 18:30 her og læs mere om nyhederne fra Apple her

• apple
  • telia
  • keynote