Telia og Smukfest holder liv i festivalmobilen

Mobiltelefonen er nærmest livsvigtig på en musikfestival, når koncerterne skal foreviges i billeder og film, når vi skal finde vores venner, og når de officielle regler for ”øl-bowling” lige skal googles. Derfor lancerer Telia og Smukfest nu et nyt batterikoncept, som sikrer liv i festivalgæsternes smartphones under årets Smukfest.

Telia er igen i år legekammerater med Smukfest, og som en del af samarbejdet med festivalen har Telia i år valgt at gøre en særlig indsats for at komme publikums tilbagevendende problemer med døde mobilbatterier til livs. Derfor introduceres en særlig bærbar Telia/Smukfest-mobiloplader, der gratis kan byttes ud flere gange under festivalen. Dermed kan de mange gæster i skoven holde deres smartphones friske under bøgetræerne – langt fra stikkontakter og computere.

”På denne måde behøver man ikke konstant at tænke på, hvordan man kan få opladt sin smartphone. Du har simpelthen ekstra strøm med i lommen. Samtidig har vi sat en lommelygte i den bærbare oplader, så man undgår en anden velkendt festivalproblematik, når man skal finde tilbage til sit telt uden at falde over pløkker og barduner undervejs,” smiler Christoph Nørgaard, privatkundedirektør i Telia.

Interesserede kan skrive sig op til den særlige Smukfest-mobiloplader på www.telia.dk/oplader allerede nu. Opladeren vil også blive sat til salg i Telias webshop og 53 butikker landet over inden for få uger – samt naturligvis på selve Smukfest. Med købet af mobilopladeren følger retten til én gang om dagen under festivalen at få den ombyttet til et fuldt opladt eksemplar i en af Telias fire ’Recharge-stationer’, der sættes op på festivalpladsen. Her kan man ligeledes tage sig en pause og få genopladet sine fysiske og mentale batterier, måske søge ly for solen eller regnen, nærstudere festivalprogrammet, sludre med vennerne og ikke mindst vinde gode præmier i Telias Musikquiz.

undefined

Flere Telia-aktiviteter på Smukfest

Telias samarbejde med Smukfest, som i år foregår 5.-9. august, omfatter en lang række aktiviteter både før og under festivalen.

Telia gentager bl.a. succesen fra sidste år, hvor en række kunstnere spillede surprise-koncerter for udvalgte lejre på teltpladsen Kærligheden. Sidste år talte surprise-navnene KATO, Kim Cesarion, L.I.G.A., Wafande og Pharfar. Dette års kunstnere offentliggøres senere.

Som optakt til årets Smukfest kan du desuden deltage i en online musikquiz, hvor du kan udfordre dine venner i, hvem der kender mest til årets største hits, 80’ernes popidoler eller måske 70’ernes punkrevolution. Der vil løbende være en masse præmier på højkant, og til slut udvælges landets fire skarpeste musikhjerner, der inviteres som VIP-gæster til årets Smukfest. Her vil de deltage i en liveudgave af musikquizzen direkte på scenen, hvor der skal dystes om flotte hovedgevinster.

Du kan allerede nu deltage i Telias og Smukfests Musikquiz her.

• oplader
  • skanderborg
  • telia
  • smartphone