Julie V. Ellebæk blev vinder af Randersmesterskabet for organiserede frisørelever 2019 // Foto: Ulrik Burhøj Jepsen

Sne og kulde til trods, var både håret og humøret højt da Randers Frisørlaug og Dansk Frisør & Kosmetiker Forbund afholdte Randersmesterskabet for organiserede frisørelever 2019, i Tradiums lyse frisør lokaler. Her dystede kreative unge i individuelle discipliner samt om at blive Randersmester.

Den samlede vinder blev Julie V. Ellebæk, der går på Tradiums frisørlinje. Hun havde samlet set scoret flest point i de forskellige discipliner og kunne derfor påtage sig Randersmester titlen. Tilmed tog hun også sejren i de fleste andre discipliner, som det ses her.

Trend Herre

2. Christoffer Mariegaard

3. Daniel Sjørup

Trend Dame

1. Cecilie Kudsk Madsen

2. Christoffer Mariegaard

3. Julie V. Ellebæk

Total Look

2. Oliver Greger

3. Cecilie Kudsk Madsen

Bombage

2. Cecilie Kudsk Madsen

3. Victoria S. Vest

Randersmesterskabet sammenlagt

2. Cecilie Kudsk Madsen

3. Daniel Sjørup

Det er medaljevante elever, blandt andet vandt Cecilie Kudsk Madsen sidste år den samlede titel som Randersmester, og de har nu har fået endnu et bevis for, at de er dygtige og dedikerede til faget.

Luna Bergmann Winkler

Telefon: 4188 0089
Mail: lbw@tradium.dk

Erhvervsskolen Tradium er et uddannelsesmæssigt kraftcenter, som udbyder en lang række ungdoms-, voksen- og efteruddannelser inden for det merkantile og tekniske område: hhx, htx, eux, eud og AMU. Skolen beskæftiger 500 medarbejdere og underviser 3.200 årselever på syv adresser i Randers, Hobro og Pederstrup. Tradium har en vision om at være en internationalt orienteret og stærk partner for erhvervslivet samt en udviklende og attraktiv arbejdsplads med professionelle medarbejdere.Læs mere på tradium.dk