Nye navne på Tradium

Nye navne på Tradium

I første halvdel af 2021 er der kommet mange nye ansigter på Tradium:

Lasse B. Kristensen er fra 1. juni ansat som uddannelsesleder for uddannelsesområderne maler og overfladebehandler. Han er oprindelig uddannet cand.scient. i human molekylærbiologi, og har adskillige års erfaring både som underviser, uddannelsesleder og senest uddannelseschef hos AARHUS TECH. Lasse er bosiddende i Randers.

Thomas Ariel Møller Pedersen er den 1. juni fastansat som faglærer på uddannelsen til overfladebehandler. Thomas er uddannet overfladebehandler hos Tradium og kommer med solid erfaring fra Expedit A/S i Hadsten, hvor han senest var faglig koordinator for overfladebehandling. Thomas bor med sin familie i Selling ved Hadsten.

Jimmy Johanson er den 1. maj ansat som værkstedsassistent ved værkstedet hos Tradium Ring Djursland. Jimmy har over 20 års erfaring som mekaniker, og har senest været ansat som svend hos Volvo-truckcenter i Aarhus. Jimmy bor i Grenaa med sin familie.

Heino Hansen er pr. 1. maj 2021 ansat i HR og Løn på Tradium i Randers. Heino er uddannet inden for kontorområdet og skal primært arbejde med løn- og personaleadministration - herunder arbejde med en række digitaliseringsprocesser på området. Heino kommer fra en stilling som lønkonsulent hos ProLøn A/S, og bor i Hobro.

Benedikte Anne Olsen er fra den 1. maj ansat som FVU-matematiklærer/vejleder på Tradium, Parat til Uddannelse på Vester Allé. Benedikte Olsen er uddannet lærer, og har senest være tilknyttet Auning Skole. Hun bor i Randers.

Alex Fiirgaard er fra den 1. maj ansat som underviser hos Tradium Retail & management i Randers. Alex er uddannet folkeskolelærer og har været ansat flere steder i detailhandlen. Alex skal primært undervise vores kædehold. Alex kommer direkte fra seminariet samt en deltidsstilling i Ikea, og bor i Skovby.

Freddy Jensen er den 1. april ansat som faglærer hos Tradium Ring Djursland, hvor han blandt andet underviser på efteruddannelser indenfor transportområdet og på ADR-kurser. Freddy Jensen har tidligere undervist hos Tradium Ring Djursland og er nu vendt retur efter to år som langturschauffør. Freddy Jensen er bosiddende i Grenaa.

Tony Coucheron er den 1. april ansat som storvognskørelærer, men han vil også undervise på i ADR, førstehjælp, brand m.m. Tony kommer senest fra en stilling som underviser hos Dekra-Øst og har også solid erfaring som faglærer hos ZBC i Slagelse, hvor han bl.a. underviste i Auto, transport og logistik og IT. Tony bor nu med sin familie i Tirstrup.

Tina Bak Christiansen er fra den 1. marts ansat som underviser på Tradium frisørafdeling, Vester Alle. Tina er uddannet frisør og har været selvstændig i mange år. Derudover har hun løbende undervist som tekniker, og har mange års erfaring fra undervisning – senest fra stillingen som underviser på Syddansk Erhvervsskole i Odense, hvor hun blandt andet har undervist skoleholdet og ført dem til mange flotte placeringer. Tina har selv vundet VM i Damearbejde og deltaget i mange konkurrencer. Hun bor til dagligt i Vejle, sammen med sin mand.

Jeanette Yde Andersen er ansat som undervisningsassistent på Tradiums Fodterapeutafdeling fra d. 1. marts 2021. Jeanette er uddannet statsautoriseret fodterapeut for knap 3 år siden i Randers og har siden arbejdet på en klinik i Randers. Jeanette kommer til at undervise i flere fag og på flere moduler i uddannelsen til fodterapeut. Jeanette bor i Randers med sin mand og 4 børn.

Johanne Kirstine Kjær Hansen er den 1. februar fastansat som SPS-vejleder ved Tradium Studiestøtte. Johanne er uddannet cand.pæd. i didaktik og har senest forinden været ansat i et vikariat hos Tradium. Johanne bor i Aarhus.

Freja Busk Oehlenschlæger er fra den 1. februar ansat som adjunkt på Tradium Teknisk Gymnasium. Freja er uddannet cand.mag. i dansk og kunsthistorie. Freja skal primært undervise i dansk og design. Freja bor i Aarhus og kommer fra en stilling som underviser på VUC i Randers.

Jannie Skjødt er ansat på Tradiums Fodterapeutafdeling fra d. 1. februar 2021 og er selv uddannet statsautoriseret fodterapeut fra skolen i Randers i 2019. Jannie ansættes som undervisningsassistent og skal undervise på hele uddannelsen. Hun kommer fra en stilling som statsautoriseret fodterapeut hos en praktiserende klinik i Randers, hvor hun også selv bor.

Rikke Tindbæk Jakobsen er ansat som kontorelev på Tradiums erhvervsuddannelser på Blommevej 40 med start den 20. januar 2021. Rikke har afsluttet EUX året og er nu klar til den praktiske del af kontoruddannelsen. Rikke bor i Øster Tørslev ved Gjerlev J sammen med sin kæreste.

Torben Poulsen er fra den 15. januar ansat som uddannelseskonsulent og underviser på Tradium Retail & Management i Randers. Torben Poulsen er uddannet HD i organisation og ledelse. Torben Poulsen skal primært undervise på hovedforløb i detail og efteruddannelse. Torben Poulsen kommer retur fra en stilling som underviser på Business College Syd, og bor i Assentoft.

Emmilie Bøgh Andersen er ansat som kontorelev på Tradium Handelsgymnasiet på Rådmands Boulevard 19 med start den 15. januar 2021. Emmelie har afsluttet EUX året og er nu klar til den praktiske del af kontoruddannelsen. Emmelie bor i Randers med sammen med sin kæreste.

Allan B. Rasmussen er fra 1. januar 2021 ansat som uddannelsesleder for Transport & Logistikuddannelserne på Blommevej i Randers. Allan er uddannet maskiningeniør og har solid ledelseserfaring senest som uddannelsesleder og områdeleder fra Den jydske Haandværkerskole. Allan bor i Sporup.

Jan Nielsen er fra den 1. januar ansat som storvognskørelærer på Tradium Ring Djursland i Pederstrup. Jan har tidligere været tilknyttet Tradium Ring Djursland og vender derfor tilbage til et kendt miljø efter en ansættelse hos Dekra, også som storvognskørelærer. Jan er bosiddende i Grenå.

Mia Olesen er fra 1. januar ansat som kok i Tradiums kantiner og skal kokkerere primært på Blommevej. Mia Olesen er uddannet kok i 2004. Hun kommer fra en stilling som kok i en café på Aarhus Universitetshospital. Mia bor med sin familie i Øster Tørslev.