​Sidste chance for at få 225.000 kroner til din event

Den 8. maj udløber ansøgningsfristen for at deltage i Eventboost – og dermed chancen for at kickstarte din gode event-idé med både mentorstøtte og rare kontanter.

Om ganske få dage mødes en en jury bestående af en gruppe lokale fagfolk for at afgøre, hvilke kommende eventmagere, der skal deltage i Eventboost. Alle, der har en ide til et nytænkende event, som har potentiale til at trække gæster fra hele landet til Trekantområdet, kan frem til 8. maj nå at sende deres ide ind.

Finalisterne kan se frem til at deltage i et tæt sparringsforløb med deres mentorer, hvor de videreudvikler og finpudser deres ide. I oktober findes den endelige vinder. Der er i alt 225.000 kroner på højkant, hvoraf mindst 150.000 kroner går til det vindende projekt.

Det er Trekantområdet Danmark, der står bag Eventboost, som også får økonomisk støtte af EWIIs værdipulje.

- Med Trekantområdets ambition om at være kulturmetropol, er det helt naturligt, at vi investerer i at udvikle oplevelsesøkonomien. Vi håber, at dette projekt kan optimere mulighederne for de mange kreative idræts- og kulturentreprenører i området og derigennem sikre, at Trekantområdet er vært for Danmarks næste store event-hit, siger Mikkel von Seelen, chefkonsulent for sport & event i Trekantområdet Danmark.

Se mere om konkurrencebetingelser, deadlines og mere på www.eventboost.nu

FAKTA:
Mentorerne er: