Indsætter yderligere fem nye afgange denne sommer

Indsætter yderligere fem nye afgange denne sommer

TUI indsætter fem ekstra afgange til Kreta, Rhodos og Cypern som en reaktion på den massive efterspørgsel på sommerrejser.

Den store interesse for at komme sydpå denne sommer får TUI til at indsætte ekstra kapacitet. Rhodos og Cypern er allerede blevet farvet gul og fra d. 26. juni bliver det muligt at rejse til alle EU/Schengen-lande – hvorfor en populær destination som Kreta til den tid også vil være åben.

Der er tale om to ugentlige afgange til Kreta og Rhodos fra Billund og tre ugentlige afgange fra København til Kreta, Rhodos og Cypern.

Tilbage i maj indsatte TUI også ekstra ugentlige afgange til Mallorca, som var den første af de populære sommerdestinationer til at åbne op.

Tags

TUI er verdens førende rejsekoncern og opererer sine hoteller, krydstogtskibe, flyselskaber og udflugter verden over. TUI-aktien er børsnoteret på London Stock Exchange og det regulerede uofficielle marked i Tyskland. I regnskabsåret 2019 havde TUI-koncernen omkring 70.000 medarbejdere, 28 millioner kunder og en registreret omsætning på 19 mia. euro. Hele værdikæden for turisme er under ét tag og tæller, foruden online marketing platforme på tværs af Europa, 400 TUI-ejede hoteller, 15 krydstogtskibe og fem flyselskaber med mere end 100 fly. TUI-brandet har eksisteret i Danmark siden 2016 og hører under koncernens nordiske afdeling. TUI har sit danske kontor i København.

Mikkel Hansen

Pressekontakt Pressechef / Communication Manager +45 33 47 90 75