Tunstalls nordiske CEO bliver Chief Commercial Officer for Tunstall Group

Kristoffer Axelsson, CEO for Tunstall Nordic, overtager en ny rolle som Chief Commercial Officer på globalt niveau. I denne rolle vil han fortsætte med at positionere Tunstall som en markedsleder inden for sundheds- og omsorgsområdet.

I de senere år har Kristoffer Axelsson succesfuldt transformeret Tunstall Nordic til at være den førende leverandør af teknologibaserede løsninger og services inden for sundheds- og omsorgsområdet. Før ansættelsen i Tunstall, var Kristoffer Axelsson CEO for STT Condigi, som blev købt af Tunstall i 2012. Han stod dernæst i spidsen for integrationen af de nordiske virksomheder og skabte fundamentet for den Tunstall-organisation, vi kender i dag.

Kristoffer Axelsson har en Master of Science i erhverv og økonomi med teknologiledelse (ved Lunds Universitet). Inden tiden hos STT Condigi og Tunstall nåede han rollen som CFO for Siemens COM Enterprise.

Kristoffer Axelsson fortsætter som CEO for Tunstall Nordic, mens han inden for de nærmeste dage præsenterer, hvem der overtager hans position som svensk landechef.

• Sundhedspleje, sundhedsvæsen

• tunstall