Hårdmetalfræser med 30 procent bedre ydelse

Hårdmetalfræser anvendes til blandt andet afgratning, kantbrydning, fasning og fjernelse af materiale i svært tilgængelige områder og oftest anvendes samme for tanding til både stål og rustfrit.. Men for at opnå et optimalt resultat har Tyrolit udviklet hårdmetalfræsere, der er specialkonstrueret til at passe til netop det materiale, der skal bearbejdes.

Steel Cut (Premium ***TC Burrs SC), den perfekte hårdmetalfræser til stål, har vi optimeret vinklerne på skæret til at give et mere effektivt resultat. Den nye vinkling giver en betydeligt bedre ydelse og desuden en længere levetid. Et ekstra plus er, at slibningen desuden bryder spånerne.

Inox Cut (Premium ***TC Burrs IC) er specielt tilpasset til rustfrit stål. Den er meget mere aggressiv og har en præstationsgrad, der er op mod 30 procent bedre end andre fræsere på markedet. Trods tilpasningen til rustfrit fungerer den ganske udmærket til at slibe støbejern, titanium, aluminium, nikkel- og kobberlegeringer.

Både Steel Cut og Inox Cut er perfekte til både mindre, svært tilgængelige steder og til større flader, der stiller krav til et hurtigt resultat. Fræserne fås fra 6 mm til 13 mm med forskellige former slibehoved og sælges både stykvis og som sæt.

Se vores film om Premium***TC Burrs – og forstå, hvorfor vi er med til at lede udviklingen inden for værktøj til blandt andet slibning.

For yderligere information kontakt venligst:ordrer-dk@tyrolit.com eller tlf + 45 43 55 74 00

• stål
  • slibe
  • skære