VEGA anbefaler musik på Roskilde Festival

VEGA anbefaler musik på Roskilde Festival

På lørdag starter warm-up-dagene på Roskilde Festival. Vi varmer op til festivalen ved at lægge en Spotify-playliste op hver dag med anbefalinger af musik, som kan høres på festivalen.

Find Roskilde-favoritter du ikke kender
Roskilde Festival er snart over os, og om så vejrguderne måtte byde på regn eller sol, så er en ting sikkert; der er som altid rig mulighed for at få sig nogle store koncertoplevelser.

For at gøre den lange liste af navne lidt mere overskuelig, så anbefaler VEGA de næste dage musik, som man kan høre på festivalen. Det gør vi ved hver dag at offentliggøre en Spotify-playliste med Roskilde-aktuelle kunstnere.

Vi starter i dag med en playliste med alternative pop-navne, som vi mener er et lyt værd. På listen finder man bl.a. Björk, Bowerbirds, Niki & The Dove og Django Django.

Følg med på Facebook og Spotify

I de næste dage kommer der playlister op med anbefalinger af rock, hiphop og electro. Hvis du vil høre listerne, så følg med på VEGAs Facebook, hvor vi lægger dem op. Ellers kan du også tjekke ind forbi vores Spotify-profil

Hør den alternative pop-playliste her:

Foto af: Claus Bjørn Larsen/Rockphoto