VEGA og CPH DOX – AUDIO:Visuals præsenterer
Dark Matters vs When Saints Go Machine​​ i VEGA
Som en del af CPH:DOX’s koncertrække AUDIO:VISUALS spiller When Saints Go Machine et enkeltstående show i et helt unikt visuelt design af Dark Matters fredag den 7. november i Store VEGA.

Fænomenale WSGMs liveshow i unikke visuelle rammer
Den danske electropop-kvartet, When Saints Go Machine, er kendt for at levere sublime  liveshows, hvor musikken brager af sted i et intenst og energisk mix. Når bandet indtager Store VEGA den 7. november, bliver oplevelsen om muligt endnu mere sublim og under alle omstændigheder unik.

Som en del af CPH:DOX's koncertrække AUDIO:VISUALS bliver When Saint Go Machines show forstærket med endnu en dimension; lys og video skabt af kunststudio Dark Matters.

Effektfuldt lys, design og video
Københavnske Dark Matters er kendt for deres ekspressive arbejde i krydsfeltet af video-projektioner, lys og installationer blandet med arkitektur, scenografi, design og kunst. Kollektivet forsøger altid at tale til beskuerens fantasi, så den visuelle oplevelse bliver personlig og involverende. Deres unikke rammer får dig til at fundere og føle på samme tid.

Man har blandt andet tidligere kunne nyde Dark Matters univers under WhoMadeWhos seneste turné samt, da Copenhagen Phil fortolkede Max Richters værker i Store VEGA. Koncerten fik fem stjerner i Gaffa og det samme gjorde Dark Matters samarbejde med Den Sorte Skoles Lektion III fremført i Skuespilhuset i foråret.

Få en enestående oplevelse med When Saints Go Machine, der efter koncerten holder live-pause for at hellige sig en ny plade. Den skal følge op på Infinity Pool fra 2013, som høstede solid anmelderkritik både herhjemme og på store internationale musik-sites som Spin, Fader, NME og The Guardian for bl.a. singlerne "Iodine" og "Love And Respect (feat. Killer Mike)".

Fakta om koncerten
When Saints Go Machine (DK)
Fredag den 7. november kl. 20
Store VEGA, Enghavevej 40, 1674 Kbh. V
Pris: 225 kr. + gebyr
Forsalget starter senere i dag via vega.dk og Billetnet.
Læs mere og køb billet til koncerten med When Saints Go Machine vs. Dark Matters.