Distortion Club og Miss Draghouse. En uforglemmelig weekend venter i VEGA

Distortion Club og Miss Draghouse. En uforglemmelig weekend venter i VEGA

Distortion Club og Miss Draghouse. En uforglemmelig weekend venter i VEGA.
Torsdag kan du slutte din Distortion-gadefest på Vesterbro af med den legendariske tyske dj, Roman Flügel, som præsenterer dig for sine cutting edge elektroniske remixes i Lille VEGA. I Ideal Bar holder vi åbent med hiphop-klassikere og R&B. I weekenden kan du opleve spændende drags udfolde deres ekstravaganza.

Torsdag – Distortion Club: Roman Flügel
Når gadefesten lukker, åbner vi dørene op til det officielle Distortion Club-afterparty. Bag pulten står Roman Flügel, som siden starten af 90’erne har været en vigtig del af den elektroniske musikscene som både dj, producer og pladeselskabsejer.

Efter at have dedikeret store dele af sit liv til musikken, under forskellige aliasser som Alter Ego, Soylent Green og Roman IV, fokuserer Roman Flügel nu på at udgive og spille musik under eget navn. De mange års dedikation, populære udgivelser og uforglemmelige dj-sets har givet Roman Flügel status, som et af de største navne inden for tysk elektronisk musik.

Få en fornemmelse af hans eminente evner i løbet af denne livesession, som han lavede for Boiler Room.

Distortion Club: Roman Flügel
Torsdag den 2. juni 2016 kl. 22.00
Billetpris 150 kr. + gebyr
Læs mere om arrangementet og køb billet her

Torsdag – VEGA Klub: Vesterbro Roxx
Vi er klar med kolde drinks og fadøl i Ideal Bar, når gadefesten lukker. Et udpluk af VEGAs faste og bedste dj's sætter gang i dansegulvet med hiphop-klassikere, R&B og reggae.

Fest til den lyse morgen med alle vennerne, når sprøde beats, varme dansetrin og Distortion-kuller står i fuldt flor i VEGA denne aften på Vesterbro.

VEGA Klub: Vesterbro Roxx
Torsdag den 2. juni 2016 kl. 22.00
Ideal Bar, Enghavevej 40, 1674 København V
Fri entré
Læs mere om arrangementet her

Lørdag – Miss Draghouse
Med et skarpt øje for kvalitet, udvikling og selvfølgelig masser af glitter og glamour har Draghouse hurtigt etableret sig som ét af Danmarks bedste dragshows. Denne aften i Lille VEGA kåres dette års Miss Draghouse.

Oplev 7 drag queens kæmpe med næb, klør og stilletter om Miss Draghouse titlen, som skal uddeles for allerførste gang. Draghouse er en blanding af drag queens, dragkings, lipsync, live-vokal og komedie, og det er med temaer som 80’erne og Halloween.

Aftenens værtinde er som altid Megan Moore - og de konkurrerende queens er Amora Fae, Cimone Chic, Di Di Cancerella, Foxxy Femme, Harley Queen, Jaxie og Tinus.

Miss Draghouse
Lørdag den 4. juni 2016 kl. 20.00
Billetpris 175 kr. + gebyr
Læs mere om arrangementet og køb billet her

VEGA er et regionalt spillested, der ejes og drives af den erhvervsdrivende fond Koncertvirksomhedens Fond, som er skabt med det ene formål at drive koncertvirksomhed. Årligt løber der omkring 330 koncerter og begivenheder af stabelen i VEGA.