Distortions officielle Vesterbro-efterfest rykker i VEGA

Distortions officielle Vesterbro-efterfest rykker i VEGA

VEGA og Distortion præsenterer
Distortions officielle Vesterbro efterfest rykker i VEGA
Ideal Bar og Store VEGAs foyer danner i år rammerne for den officielle efterfest, der afholdes sammen med CPH Pride og Distortion, når festivalen rammer Vesterbros gader torsdag den 4. juni.

Traditionen tro omdannes Københavns brokvarterer i starten af juni på skift til én stor gadefest, når Distortion indtager byens gader. Som et af Vesterbros helt store samlingspunkter, er VEGA i år vært for den officielle Distortion Vesterbro efterfest, som vil finde sted torsdag den 4. juni i Ideal Bar og Store VEGAs foyer i samarbejde med CPH Pride og Distortion.

VEGA udvider natklub
Når VEGA slår dørene op i Ideal Bar og Store VEGAs foyer, vil ikke blot Ideal Bar Weekend som sædvanlig være klar til fest. Også Store VEGAs foyer vil i dagens anledning være udsmykket i den helt rigtige Distortion-ånd og udstyret med dansegulv og lounge-område sammen med foyerens helt nyopsatte bar.

Firkløver af stærke københavnske djs
Til efterfesten vil fire af Københavns stærkeste djs være klar til at lægge aftenen og natten i de rette musikalske folder. Ideal Bars egne resident djs, Lehmann og Borneland, samt Madvig og Witzansky sørger for masser af fede tunes, der rammer Distortions stilsikre elektroniske nerve.

Distortions officielle Vesterbro efterfest rammer VEGA kl. 21.00 og fortsætter til kl. 04.00, og du kan komme med for en flad 50’er.

Fakta om arrangementet:
Distortion Officiel Vesterbro Efterfest