Bo Kaspers Orkester: Et af Nordens mest hyldede livebands besøger VEGA

Bo Kaspers Orkester: Et af Nordens mest hyldede livebands besøger VEGA

Et af Nordens mest hyldede livebands besøger VEGA
Med mere end to årtier på bagen, ti studiealbums og et nyt på vej, er der lagt op til en formfuldendt aften, når et af Skandinaviens mest folkekære bands, Bo Kaspers Orkester, spiller i Store VEGA 21. november.

Bo Kaspers Orkester er, i løbet af de mere end to årtier de fire bandmedlemmer har været sammen, blevet et af Skandinaviens mest populære livebands, og som et af Nordens bedst sælgende navne, er der store forventninger til bandets kommende album, som er sat til at udkomme 23. oktober. Dog har Bo Kaspers Orkester allerede nu udgivet singlen ”Sommaren” som forløber for den kommende udgivelse.

Singlen, som bandet mente var for sommeragtig til ikke at blive udgivet nu, tegner da også godt for de nye sange, som publikum nok godt kan forvente at få lov til at høre, når Bo Kaspers Orkester indtager Store VEGAs scene 21. november.

Bo Kaspers Orkester (SE)
Lørdag 21. november kl. 20.00
Store VEGA, Enghavevej 40, 1674 København V
Pris: 325 kr. + gebyr
Forsalg via VEGAs hjemmeside, Billetlugen og i FONA-butikker
Læs mere og køb billet til koncerten med Bo Kaspers Orkester.