VEGA - Fallulah

Fallulah sigter mod popstratosfæren

Fallulah sigter mod popstratosfæren
Den 21. marts slipper Fallulah sine pophits løs i Lille VEGA, når hun spiller gamle kendinge og nye sange fra albummet, Celeste.

Nyskabende og original har Fallulah skabt sin egen plads på den danske musikscene.

Hendes genrebrydende popsange væver sig til et konfettihorn af store fællessang- øjeblikke, rå power, smukke momenter, punket energi og intime stunder, når hun spiller live. Som lytter og koncertgæst kommer du helt tæt på musikken og Fallulah.

Sangerindens seneste album, Celeste, udkom i maj måned til genlyd i den danske musikbranche. Albummet blev nemlig ikke udgivet på nogle streamingtjenester, da de tager for stor en del af indtjeningen efter sangerindens mening.

De ti sange på Celeste er skrevet og produceret af Fallulah selv, og de lægger sig i slipstrømmen af hendes tidligere popgenialiteter.

Der findes næppe mange popfans i Danmark, som ikke kan synge med på mindst et par af Fallulahs store hits, hun har leveret igennem årene.

Her tretten år efter debutsinglen “I Lay My Head” viser hun fortsat, at hun er en ener, der tør gå sin egen selvstændige vej.

Så glæd dig til en aften Lille VEGA, hvor Fallulah spiller både de største hits fra hendes karriere samt helt nye numre. Med sig på scenen har hun et stærkt udvalg af Danmarks bedste musikere.

Fallulah (DK)
Torsdag 21. marts kl. 21.00
Billetpris: 200 kr. + gebyr.
Billetsalget starter i dag via vega.dk og Billetlugen.
Læs mere om koncerten med Fallulah.

VEGA er et regionalt spillested med mere end 350 koncertarrangementer årligt på de tre scener: Store VEGA, Lille VEGA og Ideal Bar Live og +800 bands. VEGA blev etableret i 1996 som en erhvervsdrivende fond: Koncertvirksomhedens Fond. VEGA har ingen aktionærer og et evt. overskud investeres i at skabe flere koncerter og bedre vilkår for livemusikken.