Kom til forfest for Hotel Extravaganza med mad, styling og quiz

Kom til forfest for Hotel Extravaganza med mad, styling og quiz

Hvis du ikke kan vente til dørene bliver slået op til Hotel Extravaganza-festen lørdag den 6. september, kan du snuse til 1919-stemningen allerede fra kl. 17 med gullaschkanoner, styling og krigs-quiz.

Den 6. september slåt VEGA og Golden Days Festival dørene op til totaloplevelsen Hotel Extravaganza, hvor burlesque-danserne fester med dandyer, piccoloer flirter med stuepigerne, mens den smaragdgrønne absint bruser i glassene.

Få det helt rigtige 1919-look med markerede læber, øjne og bryn, og bliv stylet af de dygtige elever fra makeupskolen Art of Style and Make-up fra kl. 17-19.

Prisen er 200 kr. og inkluderer både styling af hår og makeup. Der er et stærk begrænset antal billetter til salg. Book en tid og mød op i Store VEGAs foyer 10 min. inden tidspunktet for din styling . Køb billet til styling her: http://www.billetnet.dk/event/hotel-extravaganza-styling-Billetter/386085

Krigsquiz og gullasch
Fra k. 18-20 er der i Rejsbygade udenfor VEGA muligt at samle energi med et solidt måltid original gullasch og brød, opgraderet til Madkastellets gastronomiske niveau og tilberedt på en gullaschkanon. Navnet er kærligt øgenavn for et militært feltkomfur opvarmet med brænde, så op til ca. 1.000 soldater kunne bespises.

I Ideal Bar fra 18-19 kan du dyste med quizmaster Torben Steno, når han folder den store ”Krigen A til Z-quiz” ud og kortlægger den bogstav for bogstav. Vinderen kåres som årets gullaschbaron og vinder fede præmier. Alt i mens Ideal Bars bartendere sørger for cocktails, sjusser og feststemning, indtil Hotel Extravaganza slår dørene op til et helt igennem dekadent program.

Læs mere om festen: http://vega.dk/arrangementer/hotel-extravaganza-14284.html

Hotel Extravaganza er en hyldest til Europas store, klassiske hoteller, der var selskabslivets dekadente højborge i første halvdel af 1900-tallet. Festen kickstarter årets Golden Days festival ’Krig No.1’, der i anledning af hundredeåret for udbruddet af første verdenskrig zoomer ind på tiden omkring 1914 og de mange forandringer, som fulgte i kølvandet på krigen.

Fakta om festen
Hotel Extravaganza
Lørdag den 6. september kl. 17
Hele VEGA, indgang fra Store VEGA
Enghavevej 40, 1674 Kbh. V
Billetpris: 250 kr. + gebyr

Fakta om Golden Days Festival
Sekretariatet Golden Days udfordrer, overrasker og skaber intelligente begivenheder, der sætter Danmarks historie og fremtid på dagsordenen.
Festivalen ’Krig No. 1’ løber fra 5. – 21. september
Læs mere på: http://goldendaysfestival.dk/

For presserelaterede henvendelser kontakt presse- og mediekoordinator ved Golden Days Mads Hendrich på tlf. 35253369 / mads@goldendays.dk