Isak Danielson - VEGA

Kraftfulde følselser i blød indpakning med Isak Danielson

VEGA og Live Nation præsenterer
Kraftfulde følselser i blød indpakning med Isak Danielson

Den 19. november kan du opleve Isak Danielsson dybfølte sangskrivning i Lille VEGA, når han med lige dele tygnde og substans leverer ørefængende popsange.

Den 26. januar udgav den fremadstormende, svenske sangskriver sin nye single “Afterparty”, der endnu en gang inviterer lytteren helt ind i Danielssons følelsesladede verden. Teksten beskriver følelsen af at være fuldstændig selvdestruktivt forelsket i nogen og indse, at vedkommende ikke ænser en. Et mørkt tema, men udtrykt i en smukt og funklende uptempo klaverballade med høj energi.

Isak Danielson skriver stærke popsange, der giver plads til store emotioner og refleksion. Trods det allerede store katalog af musik tegner sig et billede af, at den unge artist kun er i den spæde start af en produktiv og spændende karriere som musiker.

Hans stærke vokal og sangskrivning er blevet sammenlignet med så forskelligartede artister som Anthony & The Johnsons, James Blake og Hoizer.

Indtil videre har han udgivet fire studieindspillede album - Yours (2018), Remember To Remember Me (2020), Tomorrow Never Came (2021) og King Of A Tradegy (2022). Han har rundet over 400 millioner streams, modtaget både platinplade for hittet “Broken” - og guldplader for sangene “I’ll Be Waiting”, “Always” og “I Am Falling In Love”. Flere af hans sange er desuden blevet brugt i forskellige TV-produktioner.

Isak Danielson (SE)
Tirsdag 19. november kl. 20.00
Billetpris: 195 kr. + gebyr.
Billetsalget starter mandag den 12. februar kl. 10.00 via vega.dk, Ticketmaster og livenation.dk
Læs mere om og køb billet til koncerten med Isak Danielson
.

VEGA er et regionalt spillested med mere end 350 koncertarrangementer årligt på de tre scener: Store VEGA, Lille VEGA og Ideal Bar Live og +800 bands. VEGA blev etableret i 1996 som en erhvervsdrivende fond: Koncertvirksomhedens Fond. VEGA har ingen aktionærer og et evt. overskud investeres i at skabe flere koncerter og bedre vilkår for livemusikken.