Mads Christian - VEGA

Mads Christian har proppet popkanonen med hits

Mads Christian har proppet popkanonen med hits
Musikeren åbner op for sine fortællinger om ung kærlighed på godt og ondt den 16. oktober i Lille VEGA.

Mads Christian er en ung dansk musiker, der er kendt for sin autentiske lyd, karismatiske optræden og dedikerede fanskare, der trofast følger ham til hans koncerter rundt i landet. Mads Christian skriver og komponerer selv sine sange og i en alder af blot 24 år har han udgivet mere end 30 singler, to albums og en EP.

Musikeren fik sit gennembrud med albummet Overtænker fra 2021 - en perlerække af popballader om ung kærlighed på godt og ondt. Herpå finder vi også nogle af hans første og største hits - “Samme Steder”, “Det Burde Være Mig” og “Perfekt Som Du Er”.

Udover de bløde melodiske ballader, er Mads Christian også leveringsdygtig i den dansevenlige kategori, hvilket slår fuldt igennem på numrene “Bedre Alene”, “Latterlig” og “Uden Dig”.

Mads Christian er også en stjerne på TikTok, hvor han involverer både sine fans og andre toneangivende influencers i sine kreative musikalske processer. Med 138.000 følgere og flere rekorder på brugte sounds og danse, er han blandt de allerstørste danske artister på platformen. Han arbejder pt. på spændende ny musik i blandede genrer, som er klar i løbet af foråret og sommeren 2024.

Når Mads Christian gæster VEGA den 16. oktober, kan du glæde dig til at synge og danse sammen med ham og hans fantastiske liveband, der giver en svingende rock-vibe og fuldt liv til både nye og velkendte hits.

Mads Christian (DK)
Onsdag 16. oktober kl. 20.00
Lille VEGA, Enghavevej 40, 1674 København V
Billetpris: 200 kr. + gebyr.
Billetsalget starter fredag den 22. marts kl. 10.00 via vega.dk og Billetlugen.
Læs mere om og køb billet til koncerten med Mads Christian.

VEGA er et regionalt spillested med mere end 350 koncertarrangementer årligt på de tre scener: Store VEGA, Lille VEGA og Ideal Bar Live og +800 bands. VEGA blev etableret i 1996 som en erhvervsdrivende fond: Koncertvirksomhedens Fond. VEGA har ingen aktionærer og et evt. overskud investeres i at skabe flere koncerter og bedre vilkår for livemusikken.