​Slut din Distortion torsdagsfest af med tysk dj-legende i VEGA

​Slut din Distortion torsdagsfest af med tysk dj-legende i VEGA

VEGA og Distortion præsenterer
Slut din Distortion torsdagsfest af med tysk dj-legende i VEGA
Roman Flügel har siden starten af 90’erne opbygget sig et ry som lidt af en electro-legende under utallige aliasser. Torsdag den 2. juni sørger han for at sende dig godt af sted til Distortion Club i VEGA.

Roman Flügel har siden starten af 90’erne været en vigtig del af den elektroniske musikscene som både dj, producer og pladeselskabsejer.Efter at have dedikeret store dele af sit liv til musikken, under forskellige aliasser som Alter Ego, Soylent Green og Roman IV, fokuserer Roman Flügel nu på at udgive og spille musik under eget navn.
De mange års dedikation, populære udgivelser og uforglemmelige dj-sets har givet Roman Flügel status, som et af de største navne inden for tysk elektronisk musik. Få en fornemmelse af hans eminente evner i løbet af den livesession, som han lavede for Boiler Room.

Vi glæder os til at byde Roman Flügel tilbage i VEGA efter, at han var med til at skyde alt i gang for os. 2016 markerer nemlig VEGAs 20 års jubilæum som spillested, og den gode hr. Flügel sørgede for soundtracket til åbningsfesten dengang i 1996 med lækre house og disco-toner. Find flere af hans sprøde produktioner her.

Roman Flügel (DE)
Torsdag den 2. juni kl. 23.00
Billetpris: 150 kr. + gebyr
Billetsalget starter torsdag d. 14. April kl. 10.00 via vega.dk og Ticketmaster.
Læs mere og køb billet til koncerten med Roman Flügel.

VEGA er et regionalt spillested, der ejes og drives af den erhvervsdrivende fond Koncertvirksomhedens Fond, som er skabt med det ene formål at drive koncertvirksomhed. Årligt løber der omkring 330 koncerter og begivenheder af stabelen i VEGA.