The Great Malarkey bringer syret, cirkus-lignende sigøjner-punk til Lille VEGA
Lørdag den 6. februar 2016 svinger det syv mand høje London-band The Great Malarkey forbi Lille VEGA og giver koncert. En koncert hvor man kan forvente en musikalsk fest med et højt energiniveau og Alex Warens stærke vokal. GAFFA gav bandet fem stjerner til dette års Tønder Festival.

Fem stjerner til Tønder Festival
The Great Malarkey har spillet på Tønder Festival både i 2013 og 2015 og er gået hen og blevet publikumsfavoritter. GAFFA gav koncerten i år fem stjerner og beskriver bandet som en energiudladning, som kan få alle ud på dansegulvet: ”Sjældent har jeg oplevet så intens en koncert på Tønder Festival, hvor et begejstret publikum fra allerførste akkord sprang som besatte rundt på dansegulvet, så gulvbrædderne næsten må give efter”.
Læs hele anmeldelsen.

The Great Malarkey kan bedst beskrives som en fabelagtig blanding af syret, cirkus-lignende sigøjner-punk og melankolske slagere. De er en energibombe, der skaber en musikalsk tsunami, som understøttes af sangerinden Alex Wares stærke og kraftfulde stemme samt sit intense nærvær på scenen. Hun er et sejt energibundt med en charmerende punk-attitude, som forplanter sig overalt i salen.

Et kludetæppe af musikalske udtryk
The Great Malarkey giver et musikalske udtryk, der på alle måder er svært at sætte i bås. De nævner selv The Pogues, Mano Negra, Nirvana og Tom Waits som inspirationskilder, men minder også en del om danske Tako Lako eller Gogol Bordello.

The Great Malarkey er direkte og måske endda en smule vrede i deres udtryk og tekstunivers. Men de serverer musikken med så meget humor og kærlighed, at det er umuligt ikke at blive revet med af ren og skær begejstring over deres smittende energiudladninger og de efterlader altid et begejstret og storsvedende publikum.

De har efterhånden spillet en del koncerter i Danmark og hver gang med stor succes. Simpelthen fordi de hver eneste gang leverer en uforglemmelig musikalsk fest og en vild energi, der gør det umuligt at holde sig i ro, Så forbered dig på vild musikglæde og musisk fest, når The Great Malarkey kommer på besøg i Lille VEGA lørdag den 6. februar 2016.

The Great Malarkey (UK)
Lørdag den 6. februar 2016 kl. 21
Lille VEGA, Enghavevej 40, 1674 Kbh. V
125 kr. + gebyr
Forsalg via VEGAs hjemmeside og Billetnet.
Læs mere og køb billet til koncerten med The Great Malarkey i Lille VEGA.