Sådan skaber du den perfekte fest – book et show med tryllekunstner Nicolaj Mogensen

I tvivl om underholdningen?

Forestil dig følgende: Du er blevet inviteret som gæst til en festlig begivenhed – en konfirmation, et bryllup, en fødselsdag eller alt derimellem – men du er i syv sind over hvilken gave, du skal give. Gaven skal for alt i verden være noget, som falder i god jord, og samtidig skal det være en gave, der med stor sandsynlighed vil gøre sig positivt bemærket blandt alle, gæster såvel som hovedpersonen/-erne. Måske endda på en anderledes og overraskende måde. Du har allerede været i færd med at kigge på både IKEA’s og Imerco’s hjemmeside men fanger dig selv i at tænke, at det nok ikke er det mest opfindsomme og kreative bidrag at have med til festen.

Vi kender følelsen, og vi har den perfekte underholdning til den festlige anledning!

Book et humorfyldt og fascinerende trylleshow

Professionel tryllekunstner og mentalist Nicolaj Mogensen er garant for en enestående oplevelse, som vil fylde hele rummet med både latter og fascination. Med effekter plukket fra både trylleriets og mentalismens verden forstår Nicolaj at give alle en skøn oplevelse, som med garanti vil blive snakket om, set tilbage på og husket.

Kombinationen af trylleri og mentalisme gør showet spændende og varierende, alt imens visuelle mirakler, overraskelser og eksperimenter er nogle af de centrale omdrejningspunkter.

Humoren fylder ufattelig meget, når Nicolaj træder på scenen med sin underholdning. Han har indlagt komiske indspark showet igennem, hvilket med sikkerhed vil skabe store grin blandt alle involverede.

Nicolaj er langt fra den stereotype tryllekunstnerkarakter. Måden, han bl.a. udmærker sig på, er ved hans evne til at improvisere under hans optræden. Typisk er det de hændelser, som finder sted under selve festen, og har været mulige at forberede sig på, typisk også de hændelser, der, hvis man kommenterer på dem, ender med at tilføre festen de absolut største og dybeste grin. Præcis denne kunst er Nicolaj mester i, og han elsker at improvisere over ikke-planlagte hændelser, når han underholder.

En sand inddragelsens mester

Foruden humoren er én af Nicolajs spidskompetencer at inddrage selskabet aktivt i sit show. Det betyder, at udvalgte publikumsmedlemmer bedes assistere ham under effekterne. Inddragelsen kan bl.a. bestå i at tænke på et ord i en bog, blande en professorterning eller andet i samme genre. Det er i den forbindelse vigtigt at fastslå, at inddragelsen ikke omfatter svære eller uoverskuelige gøremål, som publikum ikke evner – alt foregår i en uformel og humoristisk tone, så ingen risikerer at blive ydmyget.

Med inddragelsen at selskabet sikrer Nicolaj en både med personlig og nærværende oplevelse for alle.

Underholdning til festen kan bookes direkte gennem Nicolaj Mogensens hjemmeside. Han ser frem til at høre mere om jeres arrangement og håber, han kan hjælpe jer.