Vistaprint tilbyder ”vedhængende” branding-muligheder til små virksomheder

Venlo, Holland — d. 6. maj, 2010 — Vistaprint N.V. (Nasdaq: VPRT), virksomheden der forsyner både små firmaer såvel som privatpersoner med stærke, fleksible produkter og tjenester, annoncerede i dag lanceringen af postlabels og klistermærker til bilen på alle firmaet 20 lokaliserede hjemmesider. Disse nye tilbud er perfekte for kunder, der søger at forøge omfanget af deres brand visuelt. Disse kvalitetsprodukter er tilgængelige i mængder helt ned til enkeltkøb og koster fra 19 kroner.

Vistaprint gennemførte for nyligt en rundspørge blandt deres kunder angående, hvilke produkter kunderne kunne tænke sig at se indført hos Vistaprint. Klistermærker var blandt de mest almindeligt forespurgte produkter fra ejere af mindre virksomheder. For at imødekomme kundernes krav har Vistaprints talentfulde marketings- og produktionsafdelinger søgt at få disse nye tiltag i produktion så hurtigt som muligt.

I et åbent formuleret spørgsmål i samme rundspørge blev kunder spurgt, hvordan de ville benytte disse ønskede produkter. Ud over de primære anvendelsesmuligheder inkluderede svarende ting som: at give kontaktinformation for nød-reparation på varmeapparater og andet apparatur, dekoration af indpakningsæsker og konvolutter samt politisk anvendelse.

”Vores kunder har spurgt til klistermærker og postlabels i nogen tid nu, så det var uden tvivl noget, de ønskede tilbudt fra os”, udtaler Mansi Mohnani, som er marketing og produktionsmedarbejder hos Vistaprint. ”Dette nye tilbud giver vores kunder muligheden for en mere ”vedhængende” branding. Ligesom vores andre salgsfremmende produkter er klistermærker en perfekt måde at synliggøre sig for et stort antal mennesker i dagligdagen, at opnå god genkendelse af ens brand og måske endda tiltrække nye kunder.”

At lave klistermærker er let. Kunder går ganske enkelt ind på http://www.vistaprint.dk/klistermerkertilbil eller http://www.vistaprint.dk/postlabels. Derfra kan brugerne vælge imellem hundredvis af designskabeloner eller uploade deres helt eget design, tilpasse tekst og tilføje deres logo for at skabe et fuldstændigt unikt produkt. Processen tager få minutter, og kunder kan få deres ordre leveret på så lidt som tre hverdage. Klistermærker til biler er tilgængelige i både rektangulære (7.62cm  x 27.94cm) og ovale (7,62cm x 12,7cm) former. Postlabels findes både i små (8,71cm x 4,9cm) og store (7,62cm x 10,16cm) størrelser. Den mindre variant kommer med ti klistermærker per ark, imens den store kommer med fire per ark.

Vistaprint tilbyder kundetilfredshed gennem produkter, man kan have tillid til. Produkter som visitkort, stempler, invitationer, bannere og printbare tekstiler som kasketter og t-shirts, er alle skabt med øje for kvalitet og muligheden for at bestille små mængder til lavest mulige pris. At bestille fra Vistaprint er let: kunder kan gå online når som helst i løbet af dagen, designe deres egne produkter og bestille med et museklik. De fleste produkter kan designes, bestilles og leveres på så lidt som tre hverdage.

Om Vistaprint
Vistaprint N.V. (Nasdaq: VPRT) giver hvert år 8 millioner små virksomheder og privatpersoner mulighed for at gøre indtryk til den bedste pris. Med en unik forretningsmodel, proprietær teknologi, højteknologiske fabrikker og direkte markedsføringsekspertise, tilbyder Vistaprint en række produkter til både små virksomheder og hjemmet. Valgmulighederne spenderer fra visitkort, brochurer og websites til invitationer, takkekort, kalendere og meget mere. Vistaprint er en global virksomhed med mere end 1.950 ansatte, 20 lokaliserede websites og kunder fra mere end 120 lande verden over. Vistaprints brede produktlinje er tilgængelig 24 timer i døgnet på www.vistaprint.dk og tilfredshed er garanteret.

Vistaprint og Vistaprints logo er registrerede varemærker af Vistaprint N.V. eller dets datterselskaber. Alle andre mærker og produktnavne som måtte forekomme i denne meddelelser kan være varemærker eller registrerede varemærker af deres respektive ejere.

Jeppe Grünberger

Vistaprint