Den nye Golf kan privatleases fra 2.699 kr./md

Danmarkspremiere på Volkswagen Golf – til skarpe privatleasingpriser

Den nye Golf kan nu privatleases til en månedlig ydelse, der starter ved 2.699 kr/md og med en udbetaling på 15.000 kr.. Til denne pris får man en femdørs Golf Trendline med den stærke 1,4 TSI-turbomotor, der leverer 125 hk – og som har været den mest populære motor i forgængeren i Danmark. Bilen er fra start standardudstyret med lækkerier som LED-kørelys og nye LED-baglygter, læderrat, aircondition og det nye Composition Media-infotainmentanlæg med 8” touchskærm. Men dertil får man, hvis man vælger at privatlease sin Golf også metallak, parkeringssensorer for og bag, nedblændeligt bakspejl, regnsensor, el-klabbare sidespejle med varme samt coming-and leavig-home lysfunktion. Indeholdt i leasingprisen er 15.000 km årligt. Ønsker man en lav udbetaling på sin Golf tilbyder Volkswagen Golf 1,4 TSI ligeledes med 125 hk i udstyrsniveauet Comfortline med en udbetaling på blot 5.000 kr. og en månedlig ydelse fra 3.299 kr. Her er der standardudstyr som adaptiv fartpilot, multifunktionslæderrat og tågeforlygter med kurvelys. Også her får man ved privatleasing metallak, parkeringssensorer for og bag, nedblændeligt bakspejl, regnsensor, el-klabbare sidespejle med varme samt coming-and leavig-home lysfunktion med i den månedlige ydelse til 3.299/kr.

Er man til de helt sportslige biler, har Volkswagen for første gang også gjort topmodellerne Golf GTI og Golf GTI Performance opnåelige ved privatleasing: her starter den månedlige ydelse ved 5.999 kr. og en udbetaling på 20.000 kr. Til gengæld får man – ud over alle GTI-herlighederne som, det klassiske interiør med sort taghimmel og ternede sportssæder, knivskarpe køreegenskaber og 230 heste under hjelmen også DSG-gear med i leasingprisen ligesom Volkswagen også har givet de to sportsmodeller parkeringssensorer for og bag, el-klabbare sidespejle med varme samt bakkamera, som er elegant integreret i bilens VW-logo på bagsmækken. Går man all-in på Golf GTI og vælger Performance-modellen, fås den fra 6.499 kr./md til gengæld får man her stolte 245 hk, en 0-100 tid på blot 6,2 sekunder, det nyudviklede DSG7-gear der både løfter køreoplevelsen og sænker forbruget og ikke mindst det innovative Active Infodisplay – den fuldt digitaliserede instrumentenhed med en farveskærm på hele 12,3”, hvor du selv kan vælge, hvilke specifikke data, der skal vises i ud over de sædvanlige instrumenter som fx omdrejningstæller, speedometer og kilometertæller (værdi 8.895 kr.). Volkswagen tilbyder hele 20 forskellige varianter af Golf til privatleasingkunder, så der burde være en Golf til ethvert behov og enhver smag. Samtlige modeller og priser kan ses her: https://www.volkswagen.dk

Den nye Golf har dansk premiere i denne weekend, hvor den både kan prøvesiddes og -køres hos samtlige Volkswagen-forhandlere. Privatleasingpriserne starter ved 2.699kr./md og Volkswagen Golf kan fås fra 209.994 kr.

Tags

Volkswagen er siden 2011 det bedst sælgende bilmærke i Danmark. I 2020 solgte mærket 24.770 personbiler og 4.143 biler til erhvervslivet. De seneste år har Volkswagen kørt en modeloffensiv indenfor SUV-segmentet med introduktionen af succesfulde modeller som T-Cross, T-Roc, Tiguan og Touareg, men også modeller som Polo, Golf og Passat er populære hos danskerne. Volkswagen tog hul på en ny epoke med den nye ID.3 elbil, der agerer spydspids i mærkets omfattende satsning indenfor e-mobilitet. ID.3 er starten på en helt ny familie af elbiler, der med tiden ville dække mange forskellige segmenter.

Hos Volkswagen arbejder vi ud fra målsætningen om at skabe landets mest tilfredse kunder, der skal have kvalitetsprodukter og god service til fair priser. Volkswagen Danmark har ca. 40 ansatte og Mads Nør Lauvring er direktør for Volkswagen Personbiler og Ib Jakobsen for Volkswagen Erhvervsbiler. Volkswagen er en del af Skandinavisk Motor Co., der står for importen af Volkswagen erhvervs- og personbiler, SEAT og Skoda. Vi har hovedsæde i Brøndby og på landsplan er vi ca. 1.300 ansatte i Skandinavisk Motor Co. hvis administrerende direktør er Lars Kornelius.

Pressekontakt Pressechef Volkswagen Personbiler Dammark

Volkswagen er siden 2011 det bedst sælgende bilmærke i Danmark. I 2020 solgte mærket 24.770 personbiler og 4.143 biler til erhvervslivet. De seneste år har igangsat en modeloffensiv indenfor SUV-segmentet med modeller som T-Cross, T-Roc, Tiguan og Touareg, men også modeller som Polo, Golf og Passat er populære hos danskerne. Volkswagen tager hul på en ny epoke med den nye ID.3 elbil, der bliver spydspids i mærkets omfattende satsning indenfor e-mobilitet. ID.3 er starten på en helt ny familie af elbiler, der med tiden ville dække mange segmenter.