Waoo hovedsponsor for Danish Game Awards

Waoo hovedsponsor for Danish Game Awards

Når Danish Game Awards slår dørene op for første gang i 8 år, er det med Waoo som en af hovedsponsorerne. Awardshowet hylder computerspil og e-sport på samme måde, som vi kender det indenfor musik og sport - men her handler det om computerspil, og er både for spiludviklere, kendisser og gamere.

”Der er ingen tvivl om, at gaming og esport lige nu er på sit højeste nogensinde i Danmark. Ikke kun målt på hvor mange der gamer på enten hyggeplan eller professionelt – men også når vi ser på interessen for at følge esporthold, -ligaer og -turneringer f.eks. via streaming eller flow TV. Og derfor er vi glade for at kunne være med til at stable et awardshow på benene,” siger adm. direktør Jørgen Stensgaard, Waoo.

Der vil blive uddelt i alt 10 awards, og vinderne vil blive fundet ved hjælp af en ekspertjury kombineret med brugerafstemning. En af disse awards er ’Årets YouTuber’, som Waoo uddeler, hvor der allerede nu er en række stærke kandidater i spil.

”Vi er rigtigt glade for, at Waoo vil være en del af Danish Game Awards. De har i mange år har været en del af esporten og gamingens verden i form af forskellige sponsorater. De var også den første TV-leverandør til at tage Pixel.tv, som er Danmarks første TV-station om computerspil, ind i deres TV-udbud,” siger Thomas Bense, som udover at være TV2’s spilekspert og stifter af Pixel.tv også er manden bag Danish Game Awards.

Danish Game Awards løber af stablen den 5. december i Odense Congress Center.

Nærmere detaljer kan ses på www.danishgameawards.dk

Waoo PR

Pressekontakt PR kontakt

Waoo er Danmarks førende leverandør af internet, TV, streaming og telefoni via fibernettet. Bag Waoo står nogle af landets største, lokale fibernetselskaber, som har slået sig sammen for at bringe den ultimative, digitale løsning til danskerne. Vores størrelse og erfaring betyder, at vi kan tilbyde de mest innovative og fremtidssikrede løsninger – naturligvis til konkurrencedygtige priser.

Waoos slogan er ”Internet som det burde være”, fordi internettet er fantastisk og rummer et utal af muligheder, som vi ønsker at hjælpe kunderne til at udnytte fuldt ud. Vores målrettede medarbejdere stræber efter at give danskerne den bedste internetoplevelse ved hjælp af vores lynhurtige fibernet. Måske er det derfor, at vores kunder 9 år i træk har kåret Waoo som Danmarks bedste internet. Vi er stolte af, at det afspejler vores vision om, hvordan internet skal være.

Som kunde hos Waoo har man det, vi kalder for fiberfordele. Man får adgang til masser af underholdning via en stabil, lynhurtig og fremtidssikret fiberbredbåndsforbindelse med symmetriske hastigheder og enorm kapacitet. På en fiberforbindelse er der er nok til alle. Hele familien kan være på nettet samtidig, og man kan streame serier, spille online, uploade billeder og se knivskarpt fjernsyn på samme tid - uden at det hverken påvirker oplevelsen eller hastigheden. Fiberens høje stabilitet og kapacitet gør, udover streaming, desuden forbindelsen oplagt til blandt andet 4K TV og gaming på grund af den lave latency.

Waoo giver hastighedsgaranti. Det er en af vores fiberfordele. Vi mener nemlig ikke, at det er rimeligt, at man som internetkunde skal betale for mere, end man får. Derfor garanterer vi, at du, som minimum, altid får den hastighed, du betaler for. Får du, hvad du betaler for i dag? Test selv på www.testdinhastighed.dk

Waoo A/S
True Møllevej 9