Waoo-kunder får personlig indgang til tv-oplevelser

Waoo-kunder får personlig indgang til tv-oplevelser

Tv-kunder hos fiberselskabet Waoo kan se frem til en mere personlig brugerflade med forslag og anbefalinger, der afspejler såvel kundens tv-vaner som tv-pakkens indhold.

Den nye brugerflade får premiere på mandag 24. juni, hvor Mit Waoo TV vil dukke op, når kunderne tænder for TV-boksen. Mit Waoo TV vil præsentere forslag til tv-oplevelser baseret på kundens egne optagelser i Cloud Record, udsendelser på flow TV, TV Arkiv og nye titler i fx Waoo Bio og FilmFavoritter.

”TV-forbruget får en mere og mere individuel karakter, og det er det, vi gerne vil understøtte. Mit Waoo TV er vores første skridt i retning af at samle, anbefale og fremhæve indhold, der retter sig mod at inspirere den enkelte kunde,” siger adm. direktør Jørgen Stensgaard, Waoo.

Samtidig med lanceringen af Mit Waoo TV, introducerer Waoo også en ny arkiv-funktion med adgang til de seneste syv dages udsendelser på flow-tv. Arkivet vil være opdelt i kategorier, så det bliver nemmere at finde frem til f.eks. nyhedsudsendelser, sport og film.

Mit Waoo TV vil fra begyndelsen være tilgængelig på TV Boks (version 7410) og på web og app til mobil og tablet. Den nye arkiv-funktion vil i første omgang kun være tilgængelig på TV Boks, og lanceres på web og app efter sommerferien. Begge tjenester lanceres senere på året også på Apple TV.

Waoo PR

Pressekontakt PR kontakt

Waoo er Danmarks førende leverandør af internet, TV, streaming og telefoni via fibernettet. Bag Waoo står nogle af landets største, lokale fibernetselskaber, som har slået sig sammen for at bringe den ultimative, digitale løsning til danskerne. Vores størrelse og erfaring betyder, at vi kan tilbyde de mest innovative og fremtidssikrede løsninger – naturligvis til konkurrencedygtige priser.

Waoos slogan er ”Internet som det burde være”, fordi internettet er fantastisk og rummer et utal af muligheder, som vi ønsker at hjælpe kunderne til at udnytte fuldt ud. Vores målrettede medarbejdere stræber efter at give danskerne den bedste internetoplevelse ved hjælp af vores lynhurtige fibernet. Måske er det derfor, at vores kunder 9 år i træk har kåret Waoo som Danmarks bedste internet. Vi er stolte af, at det afspejler vores vision om, hvordan internet skal være.

Som kunde hos Waoo har man det, vi kalder for fiberfordele. Man får adgang til masser af underholdning via en stabil, lynhurtig og fremtidssikret fiberbredbåndsforbindelse med symmetriske hastigheder og enorm kapacitet. På en fiberforbindelse er der er nok til alle. Hele familien kan være på nettet samtidig, og man kan streame serier, spille online, uploade billeder og se knivskarpt fjernsyn på samme tid - uden at det hverken påvirker oplevelsen eller hastigheden. Fiberens høje stabilitet og kapacitet gør, udover streaming, desuden forbindelsen oplagt til blandt andet 4K TV og gaming på grund af den lave latency.

Waoo giver hastighedsgaranti. Det er en af vores fiberfordele. Vi mener nemlig ikke, at det er rimeligt, at man som internetkunde skal betale for mere, end man får. Derfor garanterer vi, at du, som minimum, altid får den hastighed, du betaler for. Får du, hvad du betaler for i dag? Test selv på www.testdinhastighed.dk

Waoo A/S
True Møllevej 9