The Mountains offentliggør tourdatoer

The Mountains offentliggør tourdatoer

Michael Møller. Fridolin Nordsø. Frederik Nordsø. Det er de stærke navne bag The Mountains, som hittede fra første færd med 1. single af samme navn. I kølvandet på udgivelsen af den nye single "The Valleys" offentliggøres en række tourdatoer nu, som tager bandet både til Århus, Odense og København, hvor der bliver mulighed for at stifte bekendtskab med sangene fra The Mountains' debutplade "The Mountains, The Valleys, The Lakes, som udkommer d. 10. marts.

Odense: Kulturmaskinen - 25/4 - 21:00
Billetlink: https://www.place2book.com/da/1637/choose_ticket_sales_workflow?seccode=3b06309dc2

København: Vega - 26/4 - 21:00

Aarhus: Spot Festival - Tid/dato: TBA (2-3 Maj)
Billetlink: http://www.billetnet.dk/artist/934876

The Mountains livedebutterer desuden på årets Frost Festival, hvor de spiller to udsolgte koncerter i Chr. IV’s Bryghus.

Bandet er lige nu aktuelle med deres 2. singleudspil "The Valleys". Se den spritnye flotte video her:

The Mountains debutalbum The Mountains, The Valleys, The Lakes udkommer 10. marts 2014

Nicola Jackson

Pressekontakt Promotion Manager Katja Lynges barselvikar pr. 1. marts +4540720292

Warner Music Denmark er en del af Warner Music Group - et af verdens førende pladeselskaber.

Warner Music Denmark er en del af Warner Music Group – et af verdens største musikselskaber. På verdensplan har Warner tilknyttet mere end 1000 kunstnere, der spænder over alle musikgenrer og -markeder. I Danmark ejes/distribueres labels som Atlantic, Elektra, Parlophone, Warner Bros. Records med flere, der repræsenterer navne som Bruno Mars, Ed Sheeran, Coldplay, Muse, Michael Bublé samt danske kunstnere som Kim Larsen, Christopher, Djämes Braun, The Mountains, Ena, Clemens, Jokeren, The William Blakes blandt mange andre. Warner Music Denmark indgår i en Nordisk region, og har 20 medarbejdere på kontoret i København.

Warner Music Denmark
Falkoner Allé 7, 3