WeCloud rekruttere nøglepersoner til nyt kontor i Stockholm

WeCloud har rekrutteret tre nye medarbejdere med solid erfaring i "sikkerhed som service" (SecaaS) i skyen. De nye medarbejdere har arbejdet med Webroot, som tidligere på året besluttede at lukke sit skandinaviske kontor. I forbindelse med rekruttering åbner WeCloud nyt kontor i Stockholm.

WeCloud, der leverer førende sikkerhedstjenester til web og e-mail tilmere end 1500virksomhederi Skandinavien,øger aktiviteten med ​​tre nyemedarbejdere, som skal bemande det nyekontor i Stockholm.

- Vi er megetglade for atstyrke teknik-, support- og salgsafdeling på WeCloud,med nogleaf de mesterfarne folkindenweb- og e-mailsikkerhed i Skandinavien.Vi har arbejdet som konkurrenteri mange år,så deter ekstra spændende nu at operere under sammeflag og at lære afhinanden,sigerRikardZetterberg, CEO hos WeCloud.

De fleste af WeClouds ansatte er tidligere medarbejdere fra SoftScan, der i 2009 blev opkøbt af Symantec. Igennem rekrutteringen af tidligere medarbejdere fra Webroot, samles altså viden og ekspertise fra Skandinaviens to vigtigste virksomheder indenfor Cloud Security under ét tag.

WeCloud er vokset hurtigt, uden venture kapital eller investorer udefra.
- Eftersom erhvervskunder øger deres mobilitet, har interessen for sikkerhed som service øget betragtelig, men succesen skyldes også vores dygtige og erfarne medarbejdere, som nu er blevet yderligere forbedret, siger Rikard Zetterberg, CEO hosWeCloud.

www.wecloud.dk
info@wecloud.dk

• Webtjenester

• spyware
  • antispam
  • stockholmskontor
  • cloud security
  • cloud
  • symantec
  • webroot
  • sikkerhed
  • http
  • smtp
  • antivirus
  • webscanning
  • websecurity
  • webfilter
  • rekruttering
  • secaas
  • saas

WeCloud arbejder udelukkende med Internetbaseret sikkerhed og teknologi, der hjælper virksomheder og organisationer med tryg og sikker brug af Internettet. Vores fokus på web-baseret Internetsikkerhed, betyder, at vores kunder alltid får den nyeste og bedste viden, den bedste service, sikreste support og hurtigste svar innen område.

Pressekontakt Marketing Director Marketing WeCloud Scandinavia +46761938431