Københavnerne har taget kosmetiske behandlinger til sig, og nu åbner N'AGE kædens 7. og største filial centralt på Østerbro.

Det kosmetiske marked vokser stødt: N’AGE åbner kædens 7. klinik på Østerbro

Danmarks førende kæde indenfor kosmetiske klinikker åbner nu kædens 7. og største filial centralt på Østerbro. Københavnerne har taget kosmetiske behandlinger til sig – det viser en solid omsætningsvækst på over 30% i Kbh.-område, hvor N’AGE nu åbner tredje klinik indenfor en radius af 5 km. Den nyeste N’AGE klinik på 450 kvadratmeter ligger i de gamle kasernebygninger på Østerfælled Torv, - det giver både Østerbro-kunderne en lokal kosmetisk speciallægeklinik, og det giver plads til nye kunder på de øvrige afdelinger i Kbh.-området, forudser adm. dir. Sanne Lønskov.

Eksposiv vækst har været kendetegnet for det kosmestiske marked de seneste år, og internationale undersøgelser viser fortsat vækstrater på over 10%. Sygeplejerske Ida Bille Brahe startede i 2003 markedet i Danmark, da hun slog dørene op for de ikke-kirurgiske behandlinger på Kongens Nytorv. I dag er N’AGE en kæde med syv klinikker i Danmark, som årligt laver mere end 20.000 behandlinger indenfor laser, injektioner, ultralyd og fedtfrysning.

I februar åbnede N’AGE klink nr. 7 på Østerfælled Torv 14B – kun lidt over et år efter sidste klinikåbning i kbh-området. ”Vi har rigtig mange kunder med bopæl på Østerbro, og vi glæder os rigtig meget til at kunne byde både dem og nye kunder velkommen i den nye, smukke klinik i de tidligere kasernebygninger på Østerfælled Torv”, fortæller adm. direktør Sanne Lønskov.

Erfaringen flytter med til Østerbro

På N’AGE Østerbro kommer behandlerteamet til at bestå af de tre erfarne sygeplejersker Emilie Pedersen, Else Byrgesen og Anne Neergaard, som alle er kendte behandlere på N’AGE Kongens Nytorv og Frederiksberg. Dermatolog Diljit Knudsen bliver lægeansvarlig for klinikken og receptionist Dalia Sommer byder kunderne velkommen med café latte. Derudover er de 8 medarbejedere fra N’AGEs administration og marketing flyttet med på Østerfælled Torv.

Det er en tillidssag at lægge sit ansigt i hænderne på en kosmetisk sygeplejerske. Derfor er det alfa og omega for kunderne, at de kan stole på, at vi hos N’AGE har mange års erfaring med håndværket”, siger Sanne Lønskov. ”Sikkerhed for et smukt, naturligt og sikkert resultat er kundernes største prioritet, og derfor har vores teams mange års erfaring og gennemgår hele tiden uddannelse i teknikker og sikkerhed for at forfine håndværket”, fortsætter hun.

Når kunderne kommer til N’AGE Østerbro, kan de forvente samme brede behandlingstilbud som i N’AGEs øvrige klinikker. ”Det smukke resultat skabes netop ved at kombinere de rigtige behandlinger, så derfor har vi naturligvis det nyeste og mest veldokumenterede udstyr hos N’AGE Østerbro”, slutter Sanne Lønskov.

Om N’AGE:

• Grundlagt i 2003 af Ida Bille Brahe
  • Klinikker: Kbh., Frederiksberg, Lyngby, Aarhus, Odense og Vejle
  • 50 ansatte
  • De vigtigste behandlingstyper: Restylane, Botox / Azzalure, IPL, Ultherapy, CoolSculpting, CO2 Fraktioneret Laser og Fraxel laser
  • N’AGE foretager mere end 15.000 kosmetiske behandlinger om året
  • Direktion: Adm. dir. Sanne Lønskov & Direktør Ida Bille Brahe

For mere information, kontakt venligst Sanne Lønskov, adm. direktør hos N’AGE, på direkte tlf.: 27277033 eller: SL@NAGE.DK