Erfaren Revenue Manager skal optimere prisstrategi

For at styrke Zleep Hotels’ strategiske og analytiske arbejde med optimering af prissætning, har virksomheden indhentet nye kompetencer til deres revenueafdeling. Ghita Hessellund Hansen, der ankommer med stor erfaring fra hotelbranchen, skal sikre virksomhedens vækst yderligere.

Ny Revenue Manager med dybdegående brancheerfaring
I oktober tiltrådte Ghita Hessellund Hansen som ny Revenue Manager hos Zleep Hotels. Ghita tilfører mange års erfaring fra hotelbranchen, hvor hun hovedsageligt har haft fokus på revenue management og ikke mindst market intelligence. De seneste 10 år har Ghita bl.a. siddet som Revenue Office Manager for Carlson Rezidor Hotel Group Danmark og Malmø samt Revenue Manager for Radisson Blu hotellerne i København. Ghita har derfor dyb indsigt i de markeder, som Zleep Hotels allerede opererer på.

Zleep Hotels er under stor udvikling og er en innovativ hotelkæde med planer om vækst og spændende nye hotelprojekter i pipelinen de kommende år. Denne udvikling glæder jeg mig til at tage aktivt del i, og jeg ser frem til at følge den konstante positive udvikling inden for turisme og øget hotelkapacitet. Med mange års erfaring fra branchen, godt støttet op af gode revenue management redskaber, vil jeg bidrage med solid, målrettet optimering og revenue management, der skal sikre os i Zleep Hotels en unik og stærk positionering i et marked, der vækster specielt meget på ’value-hoteller’ de kommende år”, siger Ghita Hessellund Hansen, Revenue Manager i Zleep Hotels.

Flere kompetencer skal sikre udvikling
Den nye profil i Zleep Hotels tilfører nye kompetencer til afdelingen, som skal løfte virksomhedens arbejdsproces med strategisk og analytisk prissætning. Hotelværelser er et fordærveligt produkt, og derfor er det vigtigt at optimere prissætningen, så Zleep Hotels kan vækste yderligere. Zleep Hotels stræber efter at sikre attraktive priser, men ikke til enhver pris. Ghita skal være med til at sikre, at det er den rigtige pris, der sættes på det rigtige tidspunkt. Foruden personlige kompetencer anvendes prisoptimeringssystemet Duetto, som gør brug af big data til at forecaste efterspørgsel.

Det er et stort løft for Zleep Hotels, at vi har fået en så stærk spiller med på holdet. Vi har haft stort fokus på vores revenue management funktion igennem de sidste mange år, herunder blandt andet med store investeringer i IT, som f.eks. Duetto, vores revenue management system, og med tilføjelsen af Ghita i vores organisation får vi virkelig løftet vores kompetencer og være med til at sikre vores fremtidige omsætningsvækst”, fortæller Peter Haaber, CEO i Zleep Hotels.

Zleep Hotels er en innovativ virksomhed, der er i stor fremgang. Det er en virksomhed med noget på hjertet. Visionen er netop at tilbyde et prisvenligt kvalitetsprodukt. Hotelkæden består i dag af 9 hoteller i Danmark. Målet er at operere 20 hoteller i 2020. For at kunne realisere det mål, skal Zleep Hotels kunne bevise sine kompetencer i prissætning for at fremstå som en attraktiv franchisegiver, samarbejdspartner og investering. Læs mere om Zleep Hotels.