Hotelkæde med ny sommersatsning

Zleep Hotels har netop lanceret årets store sommerkampagne under titlen: ”Hotelhop – (h)oplev dit eget land”. En kampagne der, som hotelkædens administrerende direktør udtrykker det, er ”ganske unik og et spændende sats i en tid hvor indlandsturismen boomer”. Kampagnen gør det muligt for hotelkædens gæster selv at udvælge, sammensætte og kreere en rute gennem Danmark med Zleep Hotels som fast overnatningssted.

Meget tyder på, at landets sommerturister igen i år hovedsageligt vil bestå af personer med egen adresse i Danmark, og netop derfor går Zleep Hotels nu i luften med en ferieform, der skal gøre det attraktivt for danskere at bevæge sig rundt i landet:

”Som hotelkæde har vi mulighed for at gøre det nemt og attraktivt at tage på ferie i Danmark ved at sikre tilgængelige og prisvenlige overnatningsmuligheder. Som led i kampagnen kan vores gæster helt selv sammensætte en rute, der matcher netop deres feriebehov. Uanset hvilken rute der lægges, fås opholdet til kampagnepris, og dét er efter min erfaring ganske unikt. Jo flere hop der foretages, og dermed jo flere nætter der bookes, desto lavere en pris”, fortæller Peter Haaber om hotelkædens sommersatsning.

Zleep Hotels’ hotelhop-kampagne følger skolernes sommerferie og løber således fra den 25. juni til den 15. august 2021. Kampagnen er ligeledes tilgængelig for udenlandske turister, såfremt restriktionerne på det gældende tidspunkt tillader det. Zleep Hotels er tilsluttet hygiejneprogrammerne ”SAFE TO VISIT” af HORESTA og det verdensomfattende koncept ”Safe Travels” af Deutsche Hospitality.

• hoteller

Zleep Hotels er en del af Deutsche Hospitalitys brandfamilie. Zleeps vision er altid at levere kvalitet, service og design til en god pris. I dag består hotelkæden af 13 hoteller i Danmark og et i Sverige, og ni nye hotelprojekter er allerede offentliggjort. Målet er at drive 40 hoteller i 2025. Udover Zleep Hotels omfatter paraplyvirksomheden, Deutsche Hospitality, fire kendte hotelmærker. Steigenberger Hotels and Resortsopererer 60 hoteller i historiske bygningsværker og i livlige byområder og på resorterne tilbydes sundhedsoaser i naturlige omgivelser. MAXX by Steigenberger er et nyt, karismatisk koncept med fokus på det essentielle i overensstemmelse med mottoet ’MAXXimize your stay’. Jaz in the City brandet afspejler storbyens livsstil og trækker på lokal musik og kultur. IntercityHotel opererer 40 moderne, mid-scale hoteller, der alle er placeret i gåafstand til togstationer eller lufthavne.

Læs mere om Zleep Hotels. Læs mere om Deutsche Hospitality.