Ohita
AddSecure on saanut päätökseen Stella Kotipalvelut Oy:n Turvapuhelin-liiketoimintayksikön oston ja täydentää palveluvalikoimaansa Smart Care -ratkaisulla

Lehdistötiedote -

Oston myötä AddSecure lähtee mukaan kasvaville turvapuhelinmarkkinoille ja luo uuden Smart Care -liiketoiminta-alueen.

Euroopan johtava tietojen suojaukseen ja turvalliseen kriittiseen viestintään keskittyvien ensiluokkaisten ratkaisujen tarjoaja AddSecure ilmoitti tänään viimeistelleensä Suomen johtavan turvapuhelinpalveluita tarjoavan yrityksen Stella Kotipalvelut Oy:n Turvapuhelin-liiketoimintayksikön oston.

Oston tavoitteena on tukea ja laajentaa AddSecuren strategista kasvua sekä luoda liiketoiminnalle pitkäaikaista lisäarvoa. Stella Kotipalvelut Oy:n Turvapuhelin-liiketoimintayksikön oston myötä AddSecure astuu teknologiapohjaisten hoitopalveluiden kasvaville markkinoille.

AddSecure luo uuden Smart Care -liiketoiminta-alueen

Smart Care tarjoaa Suomessa 200 kunnan ja 52 000 loppuasiakkaan käyttöön älykkäät ratkaisut ja tukipalvelut, joissa ihmisen tarjoama hoito yhdistyy luotettavaan ja turvalliseen teknologiaan. Ikäihmiset ja muistisairaat hyötyvät luotettavasta hoidosta ja itsenäisestä asumisesta, jossa turvallisuus on taattu ympäri vuorokauden palvelevan sertifioidun hälytyskeskuksen avulla.

”AddSecuren turvallisen viestinnän ratkaisut sekä laaja kokemus ihmishengen ja liiketoiminnan kannalta kriittisistä sovelluksista tukevat meille loogista seuraavaa vaihetta eli toiminnan aloittamista kasvavilla turvapuhelinmarkkinoilla. Keräämme nyt yhteen asiantuntemusta ja resursseja tällä uudella liiketoiminta-alueella voidaksemme tarjota ratkaisuja, jotka vastaavat digitaalisen hoidon erityistarpeisiin”, sanoo AddSecuren varatoimitusjohtaja ja Smart Care -liiketoiminta-alueen johtajaksi nimitetty Ståle Moe.

”Olemme erittäin innoissamme yhdistymisestä AddSecuren kanssa”, toteaa Stella Kotipalvelut Oy:n Turvapuhelin-liiketoimintayksikön johtaja ja AddSecure Smart Care Finlandin toimitusjohtajaksi nimitetty Kaj Ignatjew. ”Tämän liiketoimen suurimpia hyötyjiä ovat asiakkaamme, sillä tavoitteenamme on luoda läheisemmät suhteet asiakkaisiimme ja tarjota heille ratkaisuja, jotka vastaavat sekä nykyhetken että tulevaisuuden haasteisiin.”

Stella Kotipalvelut Oy:n Turvapuhelin-liiketoimintayksikkö on AddSecuren yhdestoista yritysosto ja ensimmäinen sijoitus digitaalisella hoitosektorilla. Yritysoston tukena on uusi omistaja Castik.

Lisätietoja antaa:
Kristina Grandin, Corporate Marketing Manager, AddSecure
Matkapuhelin: +46 70 689 52 08, kristina.grandin@addsecure.com

Tietoa AddSecuresta

AddSecure on yksi Euroopan johtavista tietojen suojaukseen ja turvalliseen kriittiseen viestintään keskittyvien ensiluokkaisten ratkaisujen tarjoajista. Yhtiö palvelee yli 50 000 asiakasta ja liikekumppania eri puolilla Eurooppaa tarjoamalla turvallisen viestinnän ratkaisuja sekä muita ratkaisuja, jotka auttavat asiakkaita turvaamaan ihmishengen ja liiketoiminnan kannalta kriittiset sovellukset. Sovellusten avulla voidaan pelastaa ihmishenkiä, suojella kiinteistöjä ja elintärkeitä yhteiskunnallisia toimintoja sekä edistää liiketoimintaa.
AddSecure palvelee asiakkaita seuraavilla toimialoilla: hälytykset ja turvallisuus, kiinteistöjen turvallisuus ja automaatio, digitaalinen hoito sekä kuljetus ja logistiikka. Sen asiakkaisiin lukeutuvat muun muassa julkiset laitokset ja älykaupungit. Asiakkaille tarjottavat ratkaisut on jaettu Smart Alarms-, Smart Care-, Smart Grids-, Smart Rescue-, Smart Surveillance- ja Smart Transport -ratkaisuihin.
1970-luvun alussa perustettu yhtiö työllistää tällä hetkellä yli 880 henkilöä 15 maassa. AddSecuren pääkonttori sijaitsee Ruotsissa, ja sillä on alueellisia toimistoja ja koko Euroopan laajuinen jakeluverkosto. AddSecuren enemmistöomistaja on vuonna 2014 perustettu eurooppalainen pääomarahasto Castik Capital, jolla on pitkän linjan kokemus lisäarvon luomisesta.

Yhteyshenkilö/-t

Lehdistön yhteyshenkilö Director Corporate Marketing and PR +46 706 895208