Ed Broadhead on Adecco Groupin CEO for One Month 2017

Yli 117 500 hakijaa 48 maasta tavoitteli Adecco Groupin vuoden 2017 CEO for One Month -paikkaa. 23-vuotias Ed Broadhead valittiin tänään johtamaan Fortune 500 -yritystä yhdessä Adecco Groupin toimitusjohtajan Alain Dehazen kanssa kuukauden ajan.

Tulevan kuukauden aikana Adecco Groupin CEO for One Month oppii, miten 22,2 miljardin euron yritystä johdetaan. Tämä ainutlaatuinen kokemus johdattelee hänet urapolulle, jossa hänelle tarjotaan töitä Adecco Groupista myös toimitusjohtajakuukautensa jälkeen.

Ed Broadhead tulee seuraamaan toimitusjohtaja Alain Dehazea päivittäin osallistuen kansainvälisiin strategiatapaamisiin ja tarjoamaan tuoreita ja innovatiivisia ajatuksia työelämän trendeistä. CEO for One Month oppii, miten globaalia, yli 33 000 työntekijän tiimiä inspiroidaan ja mikä tekee Adecco Groupista Euroopan toiseksi parhaan ja maailman seitsemänneksi parhaan Great Place to Work -yrityksen.

Adecco Groupin CEO for One Month on osa Way to Work -yhteiskuntavastuuohjelmaa. Globaali ohjelma tähtää nuorisotyöttömyyden vähentämiseen luomalla harjoittelu- ja uramahdollisuuksia sekä tukea työelämään siirtymisessä.

”Ed Broadheadilla on kaikki valmiudet kasvaa menestyväksi johtajaksi ja odotan innolla työskentelyään hänen kanssaan. CEO for One Month -ohjelman tavoitteena on pienentää opintojen ja työelämän välistä kuilua tarjoamalla nuorille kokemuksia työelämästä. Haluamme inspiroida nuoria unelmoimaan ja tekemään töitä unelmiensa eteen heidän tarjotessaan meille tuoreita ja dynaamisia ideoita. Toivomme, että ohjelma rohkaisee muitakin työnantajia tarjoamaan nuorille erilaisia mahdollisuuksia ja luomaan yhdessä parempaa tulevaisuutta”, Adecco Groupin toimitusjohtaja Alain Dehaze kannustaa.

Tämän vuoden CEO for One Month -ohjelman valintaprosessi alkoi helmikuussa, kun yli 117 500 hakijaa rekisteröityi tavoittelemaan paikkaa. 48 lahjakasta hakijaa valittiin seuraamaan Adeccon maajohtajia kuukaudeksi ja osallistumaan yritystapaamisiin ja vastaamaan yrityksen johtamisen haasteisiin. Suomessa Adecco Finlandia johti kesä-heinäkuun ajan joensuulainen Joshua Moorrees. Toimitusjohtajakuukauden jälkeen kymmenen heistä valittiin Pariisissa 11–17.9. järjestetylle Bootcampille, jossa yksilö- ja tiimihaasteiden jälkeen valittiin nuorista yksi, Ed Broadhead, johtamaan koko Adecco Groupia. Suomen vuoden 2016 CEO for One Month Sami Itani toimi tänä vuonna Pariisissa osana globaalia tuomaristoa ja oli valitsemassa vuoden 2017 toimitusjohtajaa finalistijoukosta.

• ceo1month
  • way to work
  • nuoret

Adecco Finland kuuluu Adecco Groupiin, joka on maailman johtava henkilöstöratkaisuja tuottava yritys. Adecco Finland Oy on ollut toiminnassa vuodesta 1997. Olemme Henkilöstöpalveluyritysten liiton auktorisoima yritys. Kauttamme työskentelee päivittäin satoja ammattilaisia eri aloilla ja rekrytoimme ammattilaisia myös suoraan asiakasyrityksiimme. Adeccolla on globaalisti 32 000 työntekijää 5 100:ssä yksikössä yli 60:ssa maassa ympäri maailman. Adecco Group on Fortune 500 -yritys ja sen pääkonttori sijaitsee Zürichissä, Sveitsissä. Adecco AG on rekisteröity Sveitsissä (ISIN: CH0012138605) ja listattu Sveitsin pörssiin SIX (ADEN).