Agoda tarjoaa alehinnat Kaakkois-Aasian kuumalle kaudelle

Singapore, 19. toukokuuta 2010

Agoda, Aasian globaali hotellinvaraussivusto ja osa Nasdaq-listattua Priceline.comia, julkaisee tänään fantastiset low season kesätarjoukset eräisiin Kaakkois-Aasian kauneimmista matkakohteista.

Pohjoisen pallonpuoliskon high season näkyy low seasonina Kaakkois-Aasiassa, jossa lämpötilat nousevat ja sateet myrksyävät päivittäin. Monet matkaajat välttelevät rantalomia Kaakkois-Aasian sadekauden aikaan ymmärtämättä tämän ajanjakson tarjoamia etuja.

Vastoin uskomuksia tämä ns. low season ei tarkoita jatkuvaa sadetta. Itseasiassa monissa Kaakkois-Aasian kohteissa monsuunikuurot kestävät ainoastaan tunnin tai kaksi päivässä, jättäen tilaa auringonpaisteesta ja kirkkaasta taivaasta nauttimiselle.

Agoda on tehnyt tämän oppaan auttamaan matkaajia nauttimaan maksimisäästöistä eräissä maailman idyllisimmissä kohteissa Kaakkois-Aasiassa low seasonin aikaan.

Agodan top 5 syytä hyödyntää low seasonin alehinnat

1. Mahtavat hintasäästöt. Low seasonin aikaan hotellihuoneiden hinnat ovat alhaisimmallaan. Nämä yhdistettynä Agodan tarjouksiin ja bonusohjelmaan tarjoavat matkustaville suuremmat budjettisäästöt. Lennot ovat myös usein paljon edullisempia verrattuna high seasonin hintoihin.

2. Vähemmän turisteja. Hiljaista rentouttavaa lomaa hakevat matkaajat ovat askeleen lähempänä tavoitettaan low seasonin aikaan. Tähän aikaan matkaavat yleensä jakavat saman mielentilan, ja etsivät rentoa lomaa, johon eivät kuulu lomajuhlijat, ihmisruuhkat eivätkä jonot.

3. Näe Kaakkois-Aasian toiset kasvot. Low seasonin aikaan turistirysät saavat aivan uusia piirteitä. Phuketissa Patong Beachin vauhti hiljenee ja Langkawin ruuhkat helpottuvat sallien tehokkaamman arjenpakomatkan saarille.

4. Auringonpaiste. Vaikka periaatteessa onkin sadekausi, ei se kuitenkaan tarkoita sitä, että aurinko ei paistaisi. Useimmissa paikoissa tällä alueella sade kestää ainoastaan noin tunnin verran, ennenkuin aurinko taas näyttäytyy. Sade myös viilentää ilmaa hetkellisesti, ja usein sateen jälkeen tuleekin viileä tuulenvire.

5. Sade. Trooppinen sade on tähän aikaan ihastuttava ja ainutlaatuinen kokemus, oli kyseessä sitten pikku sadekuuro auringon vielä paistaessa, voimakas ukkosmyrsky tai kaatosade. Matkaajat voivat hakea suojaa kahvilasta, ja seurata ympärillään vellovaa monsuunisadetta.

Minne suunnata low seasonin aikaan?

Langkawi, Malesia
Nauti: valkoisista hiekkarannoista, Andamanin sinisistä vesistä, rikkaasta luonnosta sekä tax-free hinnoista.
Low season: heinäkuu-lokakuu
Sää: lyhyitä päivittäisiä myrskyjä, lämpötila noin 32 celsiusastetta, kosteusarvot korkealla.

Langkawi Lagoon Resort – 4 tähteä
Normaalihinta 181€. Low seasonin aikaan Agodan hinnat alkaen 83€ per yö. Deluxe Hill View Beach Front Roomin varaajalle 55% alennus.

Boracay, Filippiinit
Nauti: saaren suojellun itäpuolen rauhallisista lahdista, bananaboateista, jetskistä, baareista, ranta-alueen ravintoloista ja ilta-juhlimisesta
Low season: kesäkuu-lokakuu
Sää: lyhyitä sadekuuroja, kostea ilma ja auringonpaistetta.

The Strand Boracay – 4 tähteä
Normaalihinnat alkaen 63€. Agodan hinnat alkaen 44€ per yö. Yksi yö ilmaiseksi! Maksa 2 yötä, yövy 3. Voimassa kesäkuun 15. – lokakuun 15. 2010.

Monaco Suites – 5 tähteä
Normaalihinnat alkaen 121€. Agodan hinnat alkaen 103€. 30 päivää etukäteen varauksella saat 15% alennuksen. Minimi 3 yötä. Voimassa 1. kesäkuuta – 30. syyskuuta 2010.

Lombok, Indonesia
Nauti: koskemattomista metsistä, tulivuorista, lämpimän sinisistä vesistä, Gilin saarista.
Low season: lokakuu-maaliskuu
Sää: aurinkoinen, iltapäivisin ukkosmyrskyjä, kosteaa.

Puri Mas Boutique Resorts & Spa - 3 tähteä
Normaalihinnat alkaen 166€. Agodan erikoistarjoukset alkaen 67€. Sisältää aamiaisen.

Cebu, Filippiinit
Nauti: huojuvista palmuista, vaeltamisesta, villielämästä, historiallisesta espanjalaisesta arkkitehtuurista, päivämatkoista Mactan saarelle.
Low season: kesäkuu-lokakuuhun
Sää: lämpötila 24-30 celsiusastetta, epäsäännöllisiä sadekuuroja, paljon auringonpaistetta.

Badian Island Resort – 5 tähteä
Normaalihinnat alkaen 121€. Agodan hinnat alkaen 103€. Yksi yö ilmaiseksi! Maksa 6 yötä, yövy 7. Voimassa joulukuuhun 2010 asti.

Phu Quoc, Vietnam
Nauti: primitiivisistä ja hiljaisista rannoista, Siaminlahdesta, vuorista, vesiputouksista, tuoreista merenelävistä.
Low season: huhtikuu-kesäkuu (heinä-syyskuussa saattaa sataa paljon)
Sää: kosteusarvot korkealla, lämpötila n. 35 celsiusastetta, päivittäisiä kuurosateita.

Saigon Phu Quoc Hotel – 4 tähteä
Agoda erikoistarjoukset alkaen 63€. Saat 15% alennuksen, kun varaat vähintään kolmeksi yöksi. Voimassa 31. lokakuuta 2010 asti.

Saat lisätietoja ottamalla yhteyttä PR@agoda.com

• Matkailu

• agoda
  • hotelli
  • hotellinvaraus
  • hotellit
  • aasia
  • loma
  • matkailu
  • matkustaminen
  • rantaloma
  • low season
  • alennus

Tietoa Agoda Company Pte Ltd:sta:

Agoda Company Pte Ltd (www.agoda.com) on johtava, Aasiasta johdettu online hotellinvaraussivusto, joka on erikoistunut tarjoamaan edullisimmat hotellihinnat. Agoda.com on osa Priceline.comia (Nasdaq:PCLN). Agodan verkosto kattaa yli 7000 hotellia Kaakkois-Aasiassa ja yli 100 000 hotellia maailmanlaajuisesti. Ympäri Aasiaa sijoittunut 350 ammattilaisen monikansallinen henkilökunta kykenee tarjoamaan ensiluokkaisen varauspalvelun, yhdistäen ainutlaatuisella tavalla paikallisen osaamisen ja yhteydet. Näin voidaan tarjota parhaat hotellihinnat niin liike- kuin lomamatkailijoillekin.

Lisäetuna Agodan asiakkaat ovat osallisina Agodan bonusohjelmassa ansaiten hinta-alennuksia sekä ilmaisia yöpymisiä. Agodan bonusohjelma ei rajoita matkustajia yksittäiseen hotelliketjuun kuten toiset vastaavat ohjelmat, vaan tarjotut piste-edut voidaan hyödyntää milloin vain tuhansissa hotelleissa ympäri maailman. Pacific Asia Travel Associationin (PATA) jäsenenä Agodan tavoitteena on tukea matkustamista tarjoten kaikille entistä edullisempia hintoja entistä helpommin.