Agodan uusi kumppanuus Singaporen Marina Bay Sandsin kanssa

Singapore, 18. toukokuuta 2010 – Agoda, Aasian globaali hotellinvaraussivusto ja osa Nasdaq-listattua Priceline.comia, julkaisee tänään kumppanuussuhteesta yhden maailman mielenkiintoisimman kehitysprojektin Marina Bay Sandsin kanssa.

Marina Bay Sands on valtava bisnes- ja viihdekompleksi, joka sijaitsee Singaporen kimaltavalla rantaviivalla Marina Bayssa. Se tarjoaa laajat ja joustavat messu- ja kokoustilat, 2560 hotellihuonetta ja sviittiä, katolla sijaitsevan Sands SkyParkin, museon, yhden Aasian parhaista ostoskeskuksista, maailmanluokan julkkiskokkien ravintoloita, kasinon, Paiza Clubin kovan luokan pelureille, ulkoilmatapahtuma-alueen ja The Lion Kingia debytoivia teattereita.

Tämän kumppanuussuhteen avulla Marina Bay Sands pystyy tarjoamaan huoneitaan yli miljoonalle Agodan jäsenasiakkaalle yli sadassa maassa. Agodan asiakkaat puolestaan voivat varata huoneita Marina Bay Sandsissä tuttuun ja turvalliseen tapaan käyttäen Agoda.fi sivustoa.

24/7 asiakaspalvelun tukemana kaikki Agoda.fi palvelun kautta tehdyt varaukset Marina Bay Sandsiin kerryttävät Agodan bonuspisteitä. Näitä pisteitä voi hyödyntää kaikissa Agodan erikoishintaisissa kiinteistöissä ympäri maailmaa, ja vielä kun lisätään Agodan omat alennukset ja tarjoukset saadaan aikaan mahtavat säästöt.

Saadaksesi lisätietoja ota yhteyttä: PR@agoda.com

• Rakentaminen, kiinteistö

• agoda
  • hotelli
  • hotellinvaraus
  • hotellit
  • matkailu
  • kumppanuus
  • singapore
  • priceline.com
  • matkustaminen
  • marina bay

Tietoa Agoda Company Pte Ltd:sta:

Agoda Company Pte Ltd (www.agoda.com) on johtava, Aasiasta johdettu online hotellinvaraussivusto, joka on erikoistunut tarjoamaan edullisimmat hotellihinnat. Agoda.com on osa Priceline.comia (Nasdaq:PCLN). Agodan verkosto kattaa yli 7000 hotellia Kaakkois-Aasiassa ja yli 100 000 hotellia maailmanlaajuisesti. Ympäri Aasiaa sijoittunut 350 ammattilaisen monikansallinen henkilökunta kykenee tarjoamaan ensiluokkaisen varauspalvelun, yhdistäen ainutlaatuisella tavalla paikallisen osaamisen ja yhteydet. Näin voidaan tarjota parhaat hotellihinnat niin liike- kuin lomamatkailijoillekin.

Lisäetuna Agodan asiakkaat ovat osallisina Agodan bonusohjelmassa ansaiten hinta-alennuksia sekä ilmaisia yöpymisiä. Agodan bonusohjelma ei rajoita matkustajia yksittäiseen hotelliketjuun kuten toiset vastaavat ohjelmat, vaan tarjotut piste-edut voidaan hyödyntää milloin vain tuhansissa hotelleissa ympäri maailman. Pacific Asia Travel Associationin (PATA) jäsenenä Agodan tavoitteena on tukea matkustamista tarjoten kaikille entistä edullisempia hintoja entistä helpommin.