Anders järjestää opiskelijoille Python koulutuksen

Turun AMK:n tieto- ja viestintätekniikan insinööriopiskelijat halusivat oppia Python ohjelmointikieltä, Anders halusi auttaa!

MITÄ?
Anders ja opiskelijayhdistys TIOn / Turun insinööriopiskelijoiden ensimmäinen yhteistyö!

Anders järjestää TIOn opiskelijajäsenille Python ohjelmistokielen koulutuksen ja se on suunnattu tieto- ja viestintätekniikan opiskelijoille. Koulutus pidetään suomeksi mikäli ei ole tarvetta englanninkieliselle opastukselle. Osallistuja tarvitsee mukaansa ainoastaan läppärin ja ohjelmistokehityksen perusteiden hallinnan. Andersin ikioma Python-velho Ville Säävuori pitää koulutuksen, jossa käydään läpi ohjelmointikielen perusteita ja edetään osallistuvan porukan tahdissa. Tällä hetkellä tieto- ja viestintätekniikan opintosuunnitelmassa ei opeteta Pythonia, joten workshopin aihe oli helppo valita ja opiskelijoiden toive.

MIKSI PYTHON?

Python on äänestetty monta kertaa pidetyimmäksi ohjelmointikieleksi kehittäjien yhteisöissä. Python-kieltä käytetään hyvin laaja-alaisesti Linux-skriptauksesta avaruuluotaimiin ja aina enerprise-tason web-sovelluksiin asti. Andersin kehittäjät käyttävät mielellään Pythonia ja talomme on tunnettu Python asiantuntijuudesta. Haluamme ilman muuta jakaa tätä tietoisuutta!

Ville Säävuori, projektipäällikkö

KOSKA?
Keskiviikkona 25.4.2018 klo 17-20

Ilmoittautuminen avattiin maanantaina 16.4. klo 12 ja linkki julkaistiin FB-tapahtumaan. Paikkoja on rajoitetusti, joten osallistuminen vaatii ilmoittautumisen.

MISSÄ?
Andersin toimistolla Turun kauppatorin laidalla! Hyvä sijainti jos opiskelijat h

Mikäli sinua kiinnostaa Andersin houstaama Python koulutus, ota ihmeessä yhteys Johannaan: johanna.kainulainen(a)anders.fi

• Tietokone, Televiestintä, IT