ARE avasi asiakkailleen chat-palvelukanavan

ARE avasi asiakkailleen chat-palvelukanavan

Are.fi-sivustolle on avattu asiakkaita palveleva reaaliaikainen viestipalvelu, joka helpottaa yhteydenottoa ARE:n asiakaspalveluun. Chat-palvelun keskusteluikkunaruutu löytyy sivuston etusivulta, näytön oikeasta alakulmasta.

Reaaliaikainen digitaalinen viestipalvelu on tarkoitettu huoltopyyntöjen jättämistä varten, mutta palveluun voi jättää myös muita asiakkuuteen liittyviä kysymyksiä. Arkisin klo 8.00–16.00 avoinna oleva chat täydentää ARE:n asiakaspalvelun muita käytössä olevia kanavia, eli puhelinvaihdetta sekä sähköpostia.

”Haluamme palvella asiakkaitamme myös siellä missä he jo valmiiksi viettävät aikaansa, eli ruudun äärellä. Mahtavaa, että pystymme tarjoamaan asiakaspalvelua entistä monipuolisemmin”, ARE:n palveluvastaava Linda Wikström kertoo.

Linda Wikström
palveluvastaava, ARE