ARE on ehdolla työelämän parhaaksi vastuullisuusteoksi

ARE on ehdolla työelämän parhaaksi vastuullisuusteoksi

Talotekniikkayritys ARE:n vastuullisuuspalkitseminen valittiin Oikotien Vastuullinen työpaikka -yhteisön kilpailuun työelämän parhaasta vastuullisuusteosta. Oikotien raati valitsi lähes viidenkymmenen ehdokkaan joukosta kymmenen erilaista ja erikokoista vastuullisuustekoa. Valitut kymmenen tekoa ovat monipuolisesti työelämän vastuullisuuteen vaikuttavia tekoja, ja koskettavat upeasti ihmisiä joko paikallisesti tai yhteiskunnallisesti. Voittaja valitaan kaikille avoimella äänestyksellä, joka on avoinna 5.5.2024 asti.

"Haastoimme kaikki arelaiset tekemään vastuullisuushavaintoja ja se on meillä myös osa palkitsemista. Vastuullisuuspalkitsemisen tavoitteena on innostaa henkilöstöä havainnoimaan arjessaan turvallisuuden lisäksi myös ympäristöasioihin liittyviä riskejä, kehityskohtia sekä parhaita käytäntöjä. Pilottivaihe ympäristöhavainnoille käynnistyi elokuussa 2023, ja lyhyessä ajassa arelaiset ovat tehneet yli 400 havaintoa. Kaikkiaan turvallisuus- ja ympäristöhavaintoja tehtiin viime vuonna lähes 24 000 kappaletta. Näistä on poikinut useita pieniä ja suuria tekoja, jotka auttavat meitä toimimaan entistä vastuullisemmin", viestintä- ja vastuullisuusjohtaja Maiju Nupponen kertoo.

Auta ARE voittoon äänestämällä 5.5.2024 mennessä Oikotien sivuilla! Osallistut samalla 100 euron arvoisen GoGift-lahjakortin arvontaan. Voittaja julkistetaan 30.5.2024.