Are Oy:n hallitukseen uusia jäseniä

Aren hallitukseen on nimitetty kolme uutta jäsentä 27.2.2017 alkaen.

Kauppatieteiden maisteri Lasse Heinonen (49) toimii Tieto Oyj:n talousjohtajana ja on työskennellyt aiemmin mm. Finnairilla ja Novartiksella erilaisissa tehtävissä.

Sotatieteiden tohtori Mika Kalliomaa (50) on työskennellyt puolustusvoimissa eri tehtävissä jo yli 25 vuotta sekä muutaman vuoden Sitrassa.

Insinööri Erkka Valkila (64) toimii hallitusammattilaisena useissa merkittävissä suomalaisissa yrityksissä. Hän on aiemmin työskennellyt mm. Saton toimitusjohtajana sekä Polarilla ja Ferendassa.

Aren hallituksen puheenjohtajana jatkaa edelleen vuorineuvos Maarit Toivanen-Koivisto. Hallituksessa jatkavat myös professori Jaakko Aspara, tekniikan lisensiaatti Timo Kohtamäki ja diplomi-insinööri Ilkka Koivisto.

Aren hallituksen jäsenten kuvat

Hallituksen puheenjohtaja Maarit Toivanen-Koivisto, puh. 040 300 5169