Are aloitti Aspa-säätiön taloteknisten huoltojen palvelukumppanina

Aresta Aspa-säätiön taloteknisten huoltojen kumppani

Are aloitti Aspa-säätiön taloteknisten huoltojen palvelukumppanina. Sopimus kattaa 14 kohdetta ympäri Suomen. Kohteet ovat tuetun asumisen sekä palvelukotien kiinteistöjä, jotka Aspa-säätiö omistaa.

Aren ja Aspa-säätiön sopimus kattaa talotekniset huollot kohteissa sisältäen LVI-, pumppaamo-, jäähdytys-, automaatio-, sprinkleri-, paloilmoitinjärjestelmä-, savunpoisto ja turvavalojärjestelmähuollot sekä käsisammuttimet ja pikapalopostit. Lisäksi näistä tekniikoista suoritetaan myös talotekniset korjaukset.

Aspa-säätiön tuetun asumisen kiinteistöt sijaitsevat eri puolella Suomea. Lisäksi Are suorittaa vikakorjauksia Aspa-säätiön vuokraamiin asuntokohteisiin. Lahdessa ja pääkaupunkiseudulla pilotoidaan myös huoneistoremontteja.

-Aspa-säätiö halusi keskittää talotekniset huollot osaavalle, tehokkaalle ja luotettavalle kumppanille, jolta onnistuu keskitetty huoltojen hallinnointi, yksikönpäällikkö Janne Kokkonen summaa.

Aren palvelukokonaisuus vaikutti taloteknisten huoltojen kumppaniksi valikoitumiseen, sillä kaikki Aspa-säätiön kohteet hoidetaan arelaisella henkilöstöllämme.

-Are pystyy toimimaan valtakunnallisesti, ratkaisukeskeisesti ja kustannustehokkaasti. Kaikki tekniikkahuollot saadaan yhdeltä toimijalta. Lisäksi kokemus ja ymmärrys erityiskohteiden hoidosta vaikuttivat Aren valintaan, Aspa-säätiön kiinteistöpäällikkö Tuomas Auvinen kertoo.